środa, 1 sierpnia 2012

Zmiany, zmiany.

Mój blog jak zauważyliście po raz kolejny przeszedł lekką zmianę. Z przesłodzonych serduszek poprzez świetność mięty na klasyczną biel. Myślę, że to jest w moim stylu. Bycie klasyczną, przewidywalną osobą. Nie mam cudownej osobowości, która na każdym kroku zaskakuje niesamowitymi pomysłami tak więc i teraz chcę żeby ten blog w jakiś konkretny sposób mnie wyrażał. Tym razem poprzez zwykły wygląd, ale z nutą ciekawych czcionek. 
A co dziś robiłam ? Siedziałam i myślałam, i wymyśliłam ! Wymyśliłam, że idę biegać. Haaa. Wzięłam mojego psa na smycz, ubrałam stylowy dres i biegłam. 5 minut, bo później Lusia się zmęczyła i w żaden sposób nie mogłam jej namówić do zwiększenia aktywności więc o godzinie 21:30 wracałyśmy spacerkiem przez moje osiedle. 
Teraz jedyne o czym myślę to porządny prysznic i spanie. Muszę się uwolnić od wszystkich przykrych myśli i ogólnie od natłoku spraw, które zgromadziły się w moim umyśle.
Co za świetna mowa. Tsa. Nie będę Was bardziej zanudzać, piszcie do mnie, odwiedzajcie i polubcie mój fanpage na Facebooku :
http://www.facebook.com/meduzencja

Trzymajcie się, dobranoc. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)