poniedziałek, 24 września 2012

Dark side of power.

Cześć. Witam Was dziś wraz z moim nowym outfitem. Wstałam rano zupełnie niewyspana, nie zamknęłam powieki nawet na sekundę w nocy. Byłam zupełnie nieżywa więc jedyne co zdołałam na siebie wrzucić były ciemne i niegroźne ubrania. Na zdjęciach możecie zobaczyć debiutujący sweterek z Georga w czerwone jaskółki, znane już Wam spodnie i ... buciki, które bardzo mi się podobają. Założyłam je, ponieważ rano nie miałam ochoty iść w trampkach przy 2 stopniach i mieć odmrożonych palców. 
Dzisiejszy dzień jest dość męczący. Szkoła, nauka, małe sprzątanie, trening i dopiero później chwila relaksu i wolnego czasu spędzonego z Tomkiem. Dam radę, muszę ! 
Niestety nie mam czasu więcej Wam opowiedzieć, dodaję zdjęcia i zmykam. 
Udanego dnia !









Na sobie mam:
Buty CCC
Spodnie Orsay
Sweterek George
Pasek Orsay
Bransoletki Opia
Torebka no name
Płaszczyk Gap
Szal no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)