sobota, 22 września 2012

Dirty memories

Cześć. Niestety nie miałam czasu na zrobienie zdjęć mojego outfitu, ponieważ przez pół dnia sprzątałam, a później siedziałam z Tomkiem i Anastazją. Spędziłam naprawdę bardzo miły wieczór i dziękuję ! Za tydzień nocowanko, kino i takie różne. Czekam właśnie na Tomka, który wróci za pół godziny, bo pojechał odwieźć Anastazję do domu więc mam czas na stworzenie wirtualnego zestawu, o którym marzę, a na który tak odważna nie jestem. Mianowicie uwielbiam wysokie buty, ćwieki i mocne akcenty stylizacji więc przedstawiam Wam moje nowe "dzieło" :
Koturny: stylowebuty.pl 249 zł
Top: h&m 99.90 zł
Kamizelka: Bershka 99.90 zł

Spódnica: Hearts & Bows 129.99 zł
Torebka: Mohito 59.90 zł




Ta stylizacja ogromnie mi się podoba, a Wam ? Co sądzicie o tak wyrazistych i odważnych ubraniach ? Już jutro mój nowy outfit. 
Zapraszam na FanPage na Facebooku ! http://www.facebook.com/meduzencja
Dobranoc.

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)