środa, 26 września 2012

Foxy sweater

Cześć. Dzisiaj w roli głównej mój rudy sweterek znaleziony w jednym z no name'ow. Uwielbiam go za kolor, materiał, krój. Ogółem jest cudowny. Szczególnie w połączeniu z czarnymi woskowanymi rurkami wychodzi bardzo modne ostatnio połączenie. Dobrałam do tego karmelowe baletki ze specjalnymi skarpetkami koronkowymi i wstążką od Calvina Kleina. 
Dzisiejszy dzień był całkiem okej. Weszłam w posiadanie spódniczki z Promodu nieco grubszej w .. kotki ! Jest zjawiskowa, a już niedługo zobaczycie ją w nieco zimowym połączeniu. Będzie pięknie, obiecuję. 
Z racji wolnego czasu chyba pouczę się matematyki, bo coraz bardziej zaczynam wierzyć w to, że jestem okropnie tępa. 
Trzymajcie się !








Na sobie mam:
baletki - no name
skarpetki - Calvin Klein
spodnie - Orsay
sweter - no name


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)