wtorek, 18 września 2012

Jacket

Witajcie. Dziś chciałam Wam przedstawić pewną rzecz, która ostatnio trafiła do mojej szafy. 
Jak wiecie w tym sezonie nadal będą królowały kurtki over size szczególnie w modnym kolorze moro czy burgundy, over sizowe płaszcze, ale też kurtki ramoneski- pilotki. Zostałam ostatnio szczęśliwą posiadaczką prześlicznego kożucha z Orsaya. Koszt to 189.90 zł, wiem, że to nie mało, ale naprawdę opłaca się. Jest to ramoneska w kolorze palonego brązu z jasnym kożuchem na rękawach i szerokim kołnierzu jak w ramonesce. Jest ciepła, ale też podkreśla pięknie figurę i można w niej wyglądać naprawdę kobieco. 
Oto zdjęcie:
Podobają Wam się tego rodzaju kurtki ? Ja jestem wielką zwolenniczką i wszystkim je polecam. A Wy jakie okrycia zimowe będziecie nosić w tym roku ? : )

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)