sobota, 29 września 2012

Kosmetyczne nowinki.

Witam. Dziś bez outfitu, bo z moją chorobą jest mi naprawdę nie do twarzy. Leżę opatulona kocykiem i modlę się żebym się lepiej poczuła. 
Przedstawię Wam kilka kosmetycznych nowości, których zostałam posiadaczką.
1. Lakiery do paznokci firmy RAPSODI. 
Lakier kosztuje.. 3 zł. I jest najlepszym jaki miałam w życiu ! Mam czerwony i szary kolor. Jest intensywny wytrzymały ( około tygodnia bez odpryśnięcia ), a ponad to bardzo oszczędny, bo jedna warstwa wygląda jak innym trzy ! Jestem wielce zadowolona i będę go z pewnością częściej kupowała. Jedyna wada to ciężka dostępność, ale jeśli gdzieś go zobaczycie to się nie wahajcie. Warto !
Źródło: lacquerbuzz.blogspot.com

2. Róż do policzków Maybelline. 
Koszt to około 30 zł. Jak na moje oko jest to troszkę bubel. Okej, trafiłam na ładny kolor, ale po dwóch godzinach twarz wygląda jakby miała na sobie tonę tapety. Jest niewidoczny, trzeba go naprawdę sporo dać dla jakiegokolwiek dobrego efektu. Pojemność jest mała, jedyny plus to pędzelek, którego używam aktualnie do rozprowadzania innego różu. 

3. Róż do policzków Cheek Blush H&M
Cena to 10 zł. Konsystencja jest świetna, koszt tak samo. Kolor jest ładny, troszkę może zbyt intensywny, ale dając małą ilość jest wystarczający więc jest to moje odkrycie miesiąca. Polecam go wszystkim, bo naprawdę warto.
Miłego wieczoru !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)