niedziela, 23 września 2012

Little black dress

Hej. Mam dla Was outfit z małą czarną w roli głównej.
Tak na początek chcę Wam przekazać, że Ola, która miała zostać drugą autorką bloga waha się jeszcze i nie jest pewna swojej decyzji więc póki jej nie podejmie muszę Wam wystarczyć.
Moja dzisiejsza stylizacja jest klasyczną wersją ukazania małej czarnej. Na zdjęciu tego nie widać, ale moja ma wytłaczane róże na całości materiału, dodałam do niej czarny pasek z mosiężną sprzączką, a z racji pogody musiałam ubrać rajtuzy. Uwaga, uwaga w kolorze : MELANŻU. Tak, taki kolor naprawdę istnieje, a jest prześliczny. Na zdjęciach nie ma ukazanego bolerka, które było czarne. Torebka i buty również klasycznie. 
Lubicie taką elegancję ? Czerwone paznokcie idealnie to podkreślają. 
Już niebawem będę mieć dla Was kilka kosmetycznych recenzji, a tymczasem dobranoc !

Na sobie mam:
Buty CCC
Rajstopy Moraj
Sukienka MKOne
Pasek Orsay
Torebka no name



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)