piątek, 21 września 2012

Outfit & New Person

Cześć. Jak mówi pierwsza część tytułu wpisu mam dla Was nareszcie nowy outfit. Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje nowe nabytki. 
Drugą sprawą jest nowa osoba. Myślałam o tym od jakiegoś czasu, bo samemu ciężko jest naprawdę prowadzić bloga, zajmuje to dużo czasu, trzeba mieć nowe zdjęcia, pomysły na wpisy etc., a co dwie głowy to nie jedna ! Dlatego angażuję w rolę Autora moją koleżankę Olę. Ma świetny gust, genialne ciuchy i z pewnością całkiem spory zapał do pracy. Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie się układała pomyślnie i, że polubicie Olę i jej stylizacje. : )
A tu już mój obiecany outfit:



Na sobie mam:
trampki Converse
rurki Orsay
sweter Camaieu
bransoletki Opia
Jak podoba Wam się stylizacja ? Posiadaczki prostych włosów też je czasami kręcą ?
Zapraszam na Facebookowy FanPage ! http://www.facebook.com/meduzencja

1 komentarz:

  1. O, widzę, że kolejna osoba dołączyła do bloga :) Czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)