środa, 19 września 2012

The warm memories for cold days.

Cześć. Dziś podzielę się z Wami zdjęciami z Mazur, ponieważ są naprawdę warte obejrzenia, a już za niedługo Krynica Morska.
Co do dzisiejszego dnia. Mam taki natłok nauki, że powoli nie nadążam, a pogoda mnie dodatkowo dobiła. Liczyłam na jeszcze kilka dni ciepła, a wygląda na to, że kurtki na stałe zawisną w naszych szafach. Jest zimno, mokro i wilgotno. Czas spódniczek i sukienek powoli dobiega końca, a stałym elementem ubioru przez najbliższe kilka miesięcy będą ciepłe swetry i spodnie. 
Lubię wychodzić z domu bez kurtki, czapki, szalika, rękawiczek i całego dodatkowego majdanu. Tym bardziej, że w zimie będę musiała taszczyć płaszcz czy kurtkę ze sobą na każdej przerwie do sali, bo nie ma w moim liceum szatni ani szafek. 
Ha ! Wpadłyśmy z dziewczynami z klasy na genialny pomysł prezentu dla naszych czterech rodzynków na dzień chłopaka. Znalazłam na internecie świetne, oryginalne skarpetki z Disneya z postaciami z bajek m.in Kubusiem Puchatkiem, Kaczorem Donaldem itp. 
Cena za jedną parę to tylko 6.99, a komplet 3 wychodzi 24.95 z kolei siedmiu par 46 zł. Naprawdę coś czadowego.
A dla Was moje zdjęcia, którymi Was męczę i torturuję już jakiś czas, ale co tam !


Spodnie-Orsay,Bluzka-Orsay,Bransoletki-Opia,Torebka-Chiltini,okulary-no name



Spodnie-Orsay, Bluzka-New Look, Sweterek-Mohito, Trampki-Primark








Podobają Wam się skarpetki z Disneya ? Na co Wy stawiacie w prezentach dla klasowych kolegów ?
Miłego wieczora !

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)