czwartek, 13 września 2012

Wróciłam !

Witam Was ponownie po sześciu długich tygodniach. Już się tłumaczę skąd tak długa nieobecność. Mianowicie, jak dobrze pamiętacie początkiem sierpnia wyjechałam na Mazury, a w tak zwanym między czasie moja mama oddała laptopa do naprawy. Firma leciała ze mną w kulki przez ponad miesiąc. Dopiero dziś po zastraszeniu SĄDEM postanowili odesłać mi sprzęt. Przykre i prawdziwe. Nie polecam już nikomu laptopów firmy Acer. 
Od września jestem licealistką w klasie medialnej. Mój blog będzie pewnym fundamentem dalszego rozwoju dziennikarskiego, bo jest to pewnego rodzaju sposób komunikacji na szerszą skalę. Mam nadzieję, że uda mi się odzyskać czytelników, którzy przez tak długie nie dodawanie wpisów przestali odwiedzać Meduzencję i, że pojawią się nowe osoby zainteresowane tym, co będzie tutaj zamieszczane. 
Tak w skrócie, co u mnie ? Bardzo dobrze. Spędziłam cudowne dwa tygodnie w malowniczej miejscowości Kłębowo z Tomkiem i jego rodziną. Było naprawdę świetnie i mam masę zdjęć, które będą się tu od czasu do czasu pojawiać. Liceum jest genialne, ludzie również. Klasę mam mega, wierzcie mi. Jak wspomniałam jestem na rozszerzeniu humanistyczno-medialnym. Jutro już pierwsze spotkanie z Panem dziennikarzem także mam nadzieję dużo skorzystać i poszerzać horyzonty w tym temacie. 
Z nauką jest naprawdę ciężko. Wszystkiego jest o wiele za wiele. Jednak dajemy radę, musimy w końcu. 
Już dziś pierwsza porcja zdjęć z Mazur, a wkrótce pewne odświeżenia. 
Trzymajcie się ciepło. 
Nidzica.

Z Pyśkiem :*

Kobiety górą ; )

Z Olą.

Kłębowo.

Łabędzie.

Artystycznie ; )

Kłębowo.

Takie tam idealne na bloga !

:*

; )

Za to mnie zabijesz, ale cóż..

Franiu !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)