środa, 17 października 2012

Coiffure

Cześć wszystkim ! Niedawno wróciłam ze szkoły, na szczęście jutrzejszy dzień wydaje się być dosyć łatwym, ale wizja pobudki o piątej rano mnie przeraża. Pogoda jest niesforna, niby jest słońce, ale palce po chwili kostnieją i już wcale nie jest tak fajnie.
Dzisiejszy dzień planuje spędzić na uroczej prezentacji z EDB ( ?! ), a później pod kocyk i Akademia Wampirów. Chcę już skończyć tą książkę, bo raz, że ciekawi mnie, ale nie mam na nią zupełnie czasu, a dwa, że chciałabym już Wam ją zrecenzować.
Jakieś dwa-trzy lata temu spisywałam wszystkie ciekawe cytaty do zeszytu, zgromadziłam ich ponad 700 i będę chciała dzielić się z Wami tymi najlepszymi, a pasującymi do mojego aktualnego humoru.



- Opowiedz mi coś o sobie.

- Mam na imię Miłość, moją matką jest Pomyłka, a ojcem Przypadek. Urodziłam się w Sercu i tam obecnie mieszkam, razem z siostrą Nadzieją. Codzienne kłótnie z kuzynką Nienawiścią sprawiają, że tracę wiarę w siebie, ale dzięki niej staję się też silniejsza. Mimo to, boję się, że to ona kiedyś wygra. Ma przecież ze sobą Zazdrość, Ból, Kłamstwo, Zdradę, Cierpienie.. A ja ? Szczęście czasem wpadnie do mnie przez okno, kiedy wszyscy już śpią, Zaufanie strasznie choruje, Czułość i Optymizm wyjechali na wakacje i nie planują powrotu. Rozum uważa, że to co robię jest irracjonalne, jest całkowitym przeciwieństwem mnie. Tak więc zostałam sama. Tylko ludzie czasem o mnie dbają, pielęgnują. Naprawdę się starają, choć i tak przeważnie wszystko spieprzą.








Na sobie mam:
buty CCC
spodnie Orsay
pasek Orsay
sweterek Primark
szal no name
kurtkę Orsay
kolczyki Opia



4 komentarze:

  1. cudownie wglądasz na zdjęciu nagłówkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ostatnim zdjęciu slicznie wyszłaś :*


    No i masz fajne butki ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podwójne, a właściwie stokrotne dzięki !

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)