sobota, 27 października 2012

Colored sequins

Cześć. Mam dla Was mój wczorajszy outfit. Byłam na urodzinach u Ani i bardzo się z tego cieszę. Było rewelacyjnie, zostaliśmy z Tomkiem na noc. Cieszę się, że wreszcie wszystko wróciło do normy. Przed nami jeszcze dużo pracy, ale wierzę w to, naprawdę. 
Kilka dni temu wylicytowałam spódniczkę od Honoraty Skarbek na allegro. Jest wymarzona, właśnie tak sobie ją wyobrażałam i już powoli się w niej zakochuję. Z jedne strony - wymarzona na imprezę, a z drugiej nawet na codzienne wyjście jest okej, mimo że jest całkiem odważna. 
Połączyłam ją z grubymi rajstopami w kolorze bawełnianego materiału spódniczki, białym t-shirtem i kurtką jeansową. Do tego buty i torebka w kolorze granatu. Miałam jeszcze granatowy płaszcz, ale niestety nie udało mi się go uwiecznić na zdjęciach. 
Dzisiaj sobie odpoczywam, należy mi się w końcu wolne od WSZYSTKIEGO. :-) 
Może i Wy urządzicie sobie małe leniuchowanie ?












Na sobie mam:
buty CCC
rajstopy Camaieu
spódniczkę H&M
bluzkę McGregor
kurtkę TK Maxx
torebkę Chiltern
łańcuszek
bransoletki Opia

Przyjaciele na tysiące sposobów potrafią przekształcić moje ograniczenia w atuty i sprawiać, że pogodna i szczęśliwa wychodzę z cienia mojej ułomności.


4 komentarze:

  1. That sequin skirt is fabulous :D
    hope you'll visit my blog!

    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej spódnicy *_______*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)