sobota, 27 października 2012

Dying to dance


             tytuł:    "Dying to dance"
czas trwania: 1godz.36min
gatunek:
  •   Dramat
 produkcja:  USA
premiera:  12 sierpnia 2001r.(świat)
reżyseria:  Mark Haber
scenariusz:  Toni Perling

Filmweb pisze:

Alyssa zawsze marzyła o zawodzie tancerki.
Teraz wydaje się, że jej marzenie zaczyna się spełniać. Dziewczyna dostaje się do jednego
z najlepszych zespołów baletowych w kraju. Zaczyna stosować morderczą dietę i forsowne ćwiczenia. Popada w anoreksję. Kompulsywne zachowania i niska samoocena zaczynają zagrażać zarówno karierze zawodowej, jak i życiu dziewczyny.



Moja ocena:
Film nie jest najnowszy i też nie jest jakiś szczególny. 
Ja zdecydowałam się go obejrzeć,ponieważ uwielbiam filmy o tańcu."Umrzeć dla tańca" jest dość przewidywalny nie mniej jednak jest przestrogą nie tylko dla tancerzy ale także dla "zwykłych" ludzi.Wiele dziewczyn ma teraz obsesję na punkcie swojego wyglądu,a ten film doskonale ukazuje do czego może doprowadzić drastyczna dieta i przemęczenie.





Dzisiaj nie miałam ochoty na wychodzenie z domu,jednak zmusiłam się do tego,by pójść do biblioteki.Ale za to mam dla Was  zdjęcia mojego outfitu:






Na sobie mam:
spodnie Cubus
koszulka Cropp
bolerko H&M
buty McArthur
torebka Avon
kurtka De Facto
naszyjnik DIY


8 komentarzy:

  1. uwielbiam filmy, ktore ukazuja roznego typu problemy..:)
    swietny kolor koczulki..! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również takie uwielbiam, naprawdę wiele dają.
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Chwalę wisiorek! Ślicznie upięte włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ciekawy,może nie fabuła,ale jego przesłanie;)

      Usuń
  4. a ja lubię ten film ;)
    ładnie wyglądałaś ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)