wtorek, 9 października 2012

"Dziewczynka,która widziała zbyt wiele"

Cześć! Nie dawno przeczytałam genialną książkę polskiej pisarki Małgorzaty Wardy pt. "dziewczynka,która widziała zbyt wiele". Jest to niezwykła historia rodzeństwa,które miało niezwykle trudne dzieciństwo i o tym jak wiele można zrobić dla osoby,którą się kocha nad życie. Książka jest napisana bardzo chaotycznie i w niektórych momentach trudno się w niej połapać,ale na pewno warta przeczytania i ja osobiście po przeczytaniu jej nie mogłam dojść do siebie. Naprawdę polecam! 


Mam też dla Was skromny outfit:




Na sobie mam:
jeansy Pull and bear
bluzka Stradivarius
marynarka H&M
trampki Deichmann

16 komentarzy:

  1. podoba mi się <3

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu Anastazji serdecznie dziękuję. :)

      Usuń
  2. cool casual look! like your jacket!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna z Ciebie dziewczyna na pewno będę tu częściej zaglądać pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.malu2201.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ! :)
      Z pewnością odwiedzę !

      Usuń
  4. Ciekawie tu u Ciebie ;) aaa! i owa książka też wydaje się interesująca - zapewne po nią sięgnę :)
    Pozdrawiam,
    Anita - początkująca blogerka (o ile w ogóle mogę się tak nazwać) ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zachęcam do książki, naprawdę warto. :)
      pozdrawiam !

      Usuń
  5. Hello, very nice! If you want we can follow each other, join me and I will come back to you!
    http://lengilochka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane połączenie elegancji i wygody ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)