niedziela, 21 października 2012

For Sale

Cześć. Piękne, niedzielne słońce napawa mnie wielkim optymizmem na nadchodzący tydzień. Dzisiaj mam dla Was moje rzeczy na sprzedaż. Wstawię zdjęcia, na których przedstawione będą ubrania, które będziecie mogli nabyć po niskich cenach. Sprzedaję je z wielu powodów, podstawowym jest to, że mam masę innych rzeczy, a te leżą i nie bardzo jest szansa, że je kiedykolwiek ubiorę. Ceny są do negocjacji. Koszt przesyłki ponosi kupca.
Zainteresowanych proszę o zostawienie komentarza pod wpisem i napisaniem do mnie na e-mail: paulina.slezak1@gmail.com
Mam nadzieję, że coś się Wam spodoba. :)



Opis: Kurtka wiatrówka.
Kolor: szaro-oliwkowy przeplatający się z cieniutką, pomarańczową kratką.
Fason: krótka i dopasowana.
Rozmiar: S/M
Cena: 25 zł
Firma: New Look
Stan: Bardzo dobry. Jest jak nowa, zakupiłam ją w Anglii rok temu i miałam ją na sobie tylko dwa razy ze względu na to, że mam bardzo dużo innych kurtek w tym stylu.



Opis: Kurtka na chłodną jesień.
Kolor: Czarno-szaro-biała w kratkę.
Fason: krótka i dopasowana.
Rozmiar: S/M
Cena: 25 zł
Firma: MK One
Stan: Idealny. Kurtkę miałam na sobie około 10 razy. Jest ciepła i praktyczna, a na dodatek do wszystkiego pasuje i jest modna. Ma jeszcze pasek, którego nie ma na zdjęciach.



Opis: kurtka wiatrówka.
Kolor: srebrny. 
Fason: krótka, dopasowana.
Rozmiar: S
Cena: 25 zł
Firma: no name
Stan: Bardzo dobra. Chodziłam w niej przez jeden sezon, ale jest zadbana i nie zniszczona. Ma modny kolor i krój, jest ciepła i ma doczepiany kaptur, którego nie ma na zdjęciach.

Opis: spodnie dżinsowe.
Kolor: ciemny z jasnymi przetarciami.
Fason: rurki, z dziurami na kolanach i udach.
Rozmiar: S/M ( są rozciągliwe )
Cena: 20 zł
Firma: no name
Stan: Dobry. Chodziłam w nich przez dwa sezony. Trzymają się bardzo dobrze, ale dziury nieznacznie się powiększyły. Są dopasowane, rozciągliwe i modne. 



Opis: sweterek.
Kolor: szary.
Fason: dopasowany, śliczne wzorki i podwójne guziki.
Rozmiar: S
Cena: 20 zł
Firma: H&M
Stan: Idealny. Sweterek jest własnością mamy, na którą jest za krótki i miała go na sobie około czterech razy. Niezniszczony i zadbany, bardzo modny jako dopełnienie każdej stylizacji.
Opis: t-shirt.
Kolor: szary w czarne groszki.
Fason: dopasowana, kokardka przy dekolcie.
Rozmiar: S/M
Cena: 10 zł
Firma: no name
Stan: Idealny. Kupiłam ją na treningi, ale niedługo potem zrezygnowałam z nich i jej nie nosiłam. Miałam ją na sobie do sześciu razy. Zadbana i modna. Pasuje do wszystkiego.
Opis: t-shirt
Kolor: różowy z nadrukiem królika
Fason: dopasowana
Rozmiar: S/M
Cena: 10 zł
Firma: no name
Stan: Idealny. Zakupiona na treningi, na sobie miałam ją góra pięć razy, bo niedługo potem otrzymałam taką samą, ale w innych kolorach. Niezniszczona, zadbana. 
Opis: t-shirt.
Kolor: szary z nadrukiem 
Fason: luźna, doczepione kryształki różnych wielkości
Rozmiar: S/M
Cena: 10 zł
Firma: no name
Stan: Idealny. Chodziłam w niej jeden sezon, ale obecnie nie za bardzo lubię t-shirty. Niezniszczona i zadbana, uniwersalna i pasująca do wszystkiego.
Opis: bluzka z długim rękawem.
Kolor: biały w czarne groszki.
Fason: luźna, można ją zwężać sznurkiem na dole.
Rozmiar: S/M
Cena: 10 zł
Firma: Butik
Stan: Idealny. Miałam ją na sobie około siedem razy. Pasuje na wyjścia galowe jak i do codziennych stylizacji. Zadbana i bardzo ładna.
Opis: bluzka z długim rękawem
Kolor: żółty z nadrukiem Betty Boop
Fason: luźna, można ją zwężać sznurkiem na dole.
Rozmiar: S/M
Cena: 10 zł
Firma: Butik/ Betty Boop
Stan: Idealny. Nie widać śladów noszenia. Zakupiona na potrzeby treningów, chodziłam w niej jeden sezon. Świetna dla miłośników bohaterki. Stylowa i zadbana.



Opis: kamizelka
Kolor: oliwkowy w kratę
Fason: dopasowana
Rozmiar: S
Cena: 25 zł
Firma: Next
Stan: Bardzo dobry. Kupiona dwa sezony temu w Anglii, założona kilka razy. Zadbana, nowoczesna i bardzo modna.
Opis: sweterek
Kolor: ciemno szary
Fason: dopasowany
Rozmiar: S
Cena: 20 zł
Firma: no name
Stan: Idealny. Miałam drugi taki sam stąd ten założyłam około dwóch - trzech razy. Zadbany, modny. Może być ładnym dopełnieniem każdego outfitu.


Opis: sweterek
Kolor: jasno szarny
Fason: dopasowany, kieszenie z kokardkami
Rozmiar: S/M
Cena: 25 zł
Firma: New Look
Stan: Bardzo dobry. Chodziłam w nim jeden sezon. Bardzo ładny i pasuje do każdej stylizacji.



Opis: spódniczka
Kolor: czarny
Fason: dopasowana, wysoki stan, długość przed kolano, z kokardką i rozcięciem z tyłu
Rozmiar: S/M
Cena: 20 zł
Firma: Lulumary Collection
Stan: Idealny. Mam ją z Paryża, ubrałam ją około pięć razy na uroczystości galowe. Zadbana i bardzo elegancka.


Pytania w sprawie rzeczy proszę kierować w komentarzach lub na adres e-mail paulina.slezak1@gmail.com . Ceny są do negocjacji, koszty przesyłki ponosi nabywca. 
Miłego dnia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)