wtorek, 2 października 2012

My new prey.

Cześć. Zbyt bardzo się rozleniwiłam, przez te wszystkie dni bez pytania jest tak świetnie, że ojacie. 
Anastazja się spisuje naprawdę świetnie ! Jak podobają się Wam wpisy mojej przyjaciółki ? Komentujcie, odwiedzajcie i polubcie FanPage http://www.facebook.com/meduzencja.
Wczorajsza impreza w Chilli była cudowna. Mam nadzieję na powtórkę tym razem z osobą towarzyszącą ! 
Nie zdołałam zrobić outfitu, ale mam dla Was moje nowe zdobycze. Właściwie nie wszystkie tak nowe, ale za pewne ich jeszcze nie widzieliście. 
Jak radzicie sobie z tą coraz gorszą pogodą ? Ja powoli zaczynam mieć dość, a moja głowa tym bardziej. Ciepłe ubranka są teraz na porządku dziennym więc trzeba stwarzać nowe pomysły na stylizacje. Mam nadzieję, że nowa osoba zwiększy motywację na przeglądanie meduzencji. 
Trzymajcie się !






Spódniczka - Promod
Sweterek - no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)