wtorek, 30 października 2012

Something new for the bored ;-)

Cześć. Miałam zrobić dziś kilka zdjęć mojego outfitu, ale przyłączyły się do mnie i Ani koleżanki, i tak szybko minął mi czas, że właściwie niewiele tych zdjęć jest. 
Kilka osób pod ostatnim postem zarzuciło mi, że w sumie outfity są ciągle te same przynajmniej do odzienia wierzchniego, bo ręczę, że stylizacje "spod kurtki" są za każdym razem inne. Nie zajmuję się blogowaniem długo, co więcej nie zarabiam na tym co oznacza, że finansowo jestem uzależniona od mamy, która i tak bardzo wiele przeznacza na moje ubrania. Jednak to nie oznacza, że co tydzień będę miała zdjęcia w nowej kurtce czy butach, bo przeważnie rzeczy, które kupuję nie należą do najtańszych. Jestem jeszcze młodą osobą więc proszę o zrozumienie i ocenianie w większej mierze tego co się na blogu nie powtarza.
Pytaliście też o recenzje kosmetyków, ale zabiorę się za nią dopiero jutro, bo muszę zgromadzić informacje na temat moim nabytków i jakoś ładnie upiąć to w całość. 
Tak w ogóle, jutro mam Halloween w szkole ! Przebieram się za czarownicę. Dostaniecie fotorelację z tego dnia. ;-)
Trzymajcie się ciepło w te okropnie chłodne dni !


Dzióbek z rąsi zawsze okej !






Na sobie mam:
buty CCC
spodnie New Look
bluzkę Orsay
okrycie Camaieu
płaszcz no name
szal Orsay
rękawiczki z Zakopanego
bransoletki Opia

6 komentarzy:

  1. nikt nie wymaga od Ciebie dodawania co tydzien 'zdjęcia w nowej kurtce czy butach'. piszac tamten komentarz chcialem po prostu zwrocic Ci uwage ze niepotrzebnie dodajesz zdjecia np. okrycia wierzchniego ktore juz zapewne kazdy odwiedzajacy tego bloga widzial jak zreszta inne stylizacje.
    ps. jesli Cie w pewien sposob urazilem to wiedz ze nie mialem takiego zamiaru :)

    keep going

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtórzę po raz enty, nie dodaję zdjęć outfitów, które się powtarzają. :)
      Ale dziękuję bardzo za te słowa, każda rada jest mile widziana. Myślę, że będę z nich korzystać.
      Nie uraziłeś mnie, spokojnie ! :)
      Dziękuję za miły komentarz.
      pozdrawiam, Paulina.

      Usuń
  2. No jak nie dodajesz tego samego outfitu? a kurtka którą widze po raz setny a buty? po co dodajesz ubranie wierzchne ? ps spróbujcie z Anastazją dodac cos nowego na bloga niż tylko niewyraźne zdjęcia
    nie pisze tego żeby urazic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj sobie post wyżej. :)
      Jeśli chodzi o ubranie bez kurtki i tak dalej to nie powtarza się.
      Ja dysponuję bardzo dobrym aparatem i zdjęcia nie są niewyraźne, ale nie każdy ma szansę z tego skorzystać i mieć taką jakość.
      Dziękujemy za rady ! :)

      Usuń
    2. ale moglabys nie robic tych samych min i stawac w takich samych pozach moze spróbujcie poswiecic na to wiecej czasu i dodawać rzadziej ale lepiej

      Usuń
    3. Tu się muszę zgodzić, bo niestety fotografa mam dostępnego jedynie pół godziny między szkołą a powrotem do domu i w tym czasie muszę się wyrobić, a myślę, że rzadsze dodawanie tu nie ma nic do rzeczy, tak czy siak, ostatnio nawet myślałam tak jak Ty i mam plan jak to zrobić, ale proszę o odrobinę cierpliwości. :-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)