poniedziałek, 19 listopada 2012

A little bit of my news

Cześć. Wczoraj pierwszy raz od dawna nie napisałam do Was wpisu. Raz, że nie miałam pomysłu, zdjęć, a dwa, że potrzebowałam wyciszenia. Zostałam dziś w domu, bo mam problemy z prawym okiem, a być może jutro też mi się to uda. 
Moja mama postanowiła wynagrodzić mi moje boleści i kupiła mi dziś dwie prześliczne rzeczy. Uwielbiam to, że ma tak dobry gust. Są to granatowe, woskowane spodnie ze złotymi zamkami z Pull&Bear i czarna, duża i cudowna torba z Reserved. 
Kilka dni temu przyszła również przesyłka z allegro. Jakieś dwa tygodnie temu zamówiłam białą bluzkę w czarne paski z guziczkami i kieszonką z firmy NEXT. Skusiłam się na nią ze względu na niską cenę i niesamowitą uniwersalność i klasykę. 
Wczoraj spędziłam bardzo miły wieczór w towarzystwie Tomka. Muszę Wam przyznać, że czasem zupełne nie robienie niczego jest lepsze niż oglądanie filmów, granie w karty czy robienie obiadu/kolacji/deseru. 





Stan bluzki musicie wybaczyć, bo nie mogłam się doczekać i miałam ją na sobie !






Trzymajcie się. 

A dla chętnych, którzy chcą kupić moje ubrania po taniej cenie zapraszam tu:
http://sprzedajemy.pl/oferty-uzytkownika-362076

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)