piątek, 30 listopada 2012

Dark makeup

Cześć. Dziś nie outfit, bo niestety nie miałam tej możliwości, ale za to mam dla Was coś zupełnie innego. Miałam przyjemność poczuć się dziś jak modelka, ponieważ moja koleżanka Iza robiła prywatny kurs makijażu. W dzisiejszym czyli ostatnim dniu jako "test" sprawdzający miała wykonać ciemny makijaż imprezowy. Ogólnie nie lubię siebie w takich kolorach i pewnie sama bym się tak nie pomalowała, ale wygląda to naprawdę zjawiskowo. Myślę, że dla nieco starszych osób jest to wymarzony makeup np. na imprezę andrzejkową. 
Jak spędzacie dzisiejszy dzień ? Będziecie robić wróżby ? Ja raczej się nie skuszę, ale inicjatywa jest bardzo fajna. 
Do komentujących ten wpis: 
Proszę, aby komentarze dotyczyły makijażu, a nie tego jak w nim wyglądam, bo ani ja, ani Iza nie miałyśmy na to wpływu. Jest zrobiony bardzo profesjonalnie, a na żywo wygląda niesamowicie. 
Jeśli ktoś byłby zainteresowany makijażem w wykonaniu Izy to piszcie w komentarzach, zobaczymy co da się zrobić. Ma ona specjalne uprawnienia do tego typu działań. 
Trzymajcie się !



37 komentarzy:

  1. Ładnie podkreśliłaś kolor oczu :) Ja totalnie nie potrafię się malować, tym bardziej takimi ciemnymi cieniami - wyglądam jak panda xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokładnie tak samo ! Iza robiła to bardzo profesjonalnie. :)

      Usuń
  2. Nic specjalnego,ale to tylko moja opinia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach nie widać dokładnie, ale całe oko mieni się w drobinkach, do tego miałam mocno czerwone usta. Szczerze mówiąc na żywo wygląda to niesamowicie. :)

      Usuń
  3. bardzo ładny, sama chciałabym umieć się DOBRZE malować :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow. Szczerze mówiąc to nie miałaś co pisać tej uwagi na temat komentarzy, bo makijaż jest BOMBOWY ! Widać, że jest idealny na impreze czy nawet na jakiś poważny bal. Pogratuluj koleżance, bo na prawde ma dziewczyna talent ! *.* ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam po prostu śliczną modelkę, na której wszystko wyglądałoby fantastycznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez przesady, z tym akurat się zgodzić nie mogę ! Ale dziękuję ! :*

      Usuń
  6. fajny dobór kolorów :) ja osobiście bardziej rozmazałabym granicę z cieniami :) ale Twoja wersja też jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Propsy dla dziewczyny, naprawdę bardzo dobre wykonanie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli mamy tu mowic szczerze to powiem szzcerze. Nie bardzo podoba mi sie ten makijaz na twojej cerze, poniewaz masz jasną karnacje i do takiej twarzy jak Twoja bardziej pasują jasne kolory na powiekach :) Jestem kosmetyczka wiec znam sie troche na tym :) ale jest bardzo ładnie wykonany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą wypowiedź, ale we wpisie napisane jest, że nie miałyśmy z Izą wyboru. Taki test dostała i tak to wykonała, jak musiała. Wyszło jej to bardzo ładnie. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Kosmetyczka nie koniecznie musi znać się na makijażu jak widać ;)

      Usuń
  9. bardzo ladnie ci w takim makijazu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijarz zjawiskowy ale na kims innym wygladalby lepiej tobie nie pasuje bo jestes bladynka w dodatku jestes za mloda na takie kolory i wygladasz smiesznie, jak przyslowoiowa stara-malenka. Ale sam makijarz PERFEKCYJNY WIELKIE BRAWA DLA dziewczyny ktora gi robila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czasem czytać notki. :)
      "Do komentujących ten wpis:
      Proszę, aby komentarze dotyczyły makijażu, a nie tego jak w nim wyglądam, bo ani ja, ani Iza nie miałyśmy na to wpływu. Jest zrobiony bardzo profesjonalnie, a na żywo wygląda niesamowicie. "
      "Ogólnie nie lubię siebie w takich kolorach i pewnie sama bym się tak nie pomalowała, ale wygląda to naprawdę zjawiskowo. Myślę, że dla nieco starszych osób jest to wymarzony makeup np. na imprezę andrzejkową."

      Usuń
    2. nie czytam twoich bo nudne :/

      Usuń
    3. To przyjmij pewną zasadę, nie czytam - nie komentuję. Dla wszystkich będzie lepiej.

      Usuń
    4. Do Anonimowego : jesli nie czytasz notek ani wpisow to po co w ogole wchodzisz na tego bloga ? Najlepszym rozwiazaniem mysle tez, ze dla Ciebie bedzie nie odwedzanie tego bloga jesli Ci sie nie podoba. I uwierz mi, ze zbedne sa takie komentarze jak "nie czytam twoich bo nudne :/" .

      Usuń
    5. Myślę, że przede wszystkim jeśli wchodzi się na czyjegoś bloga to powinno się oprócz błahego obejrzenia zdjęć i hejtowania przeczytać to co pisze autor. Szczerze, akurat z tej akcji chce mi się troszkę śmiać, bo Anonim jakby nie patrzeć lekko się ośmieszył. Tak czy siak, myślę, że dla niektórych osób będzie to przestroga. :)

      Usuń
  11. Makijaż doskonały na bal czy dyskoteke :3
    Hahaha juz to sobie wyobrażam gdybym chciała sama sobie taki zrobić >.<
    Pozdrawiam i obserwuję : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, sama też bym sobie nie poradziła. Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. lubię mocny makijaż ;d wyglądasz pięknie ;)
    trochę taki jak u Taylor Momsen, choć ona ma jeszcze mocniejszy ;d mi się tam bardzo podobają mocne makijaże do bladej cery i blond włosów, choć Ty wcale taka bladziutka nie jesteś, jak tu niektórzy piszą ;) nie przejmuj się opiniami anonimów, oni tak zawsze ;) włącz sobie moderację i nie akceptuj obraźliwych, ja tak robię - konstruktywna krytyka - tak, obraźliwe - nie ;)
    http://weheartit.com/entry/44948424/via/Maria_Ruiz97

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę się bawić w moderację, po prostu będę usuwała obraźliwe komentarze, bo też nie mam zamiaru być chamsko wyzywana bez podstaw. Co do makijażu, na żywo wyglądał świetnie, mimo, że ciemny to miał w sobie to coś. :)

      Usuń
  13. Bardzo ładny makijaż

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)