czwartek, 8 listopada 2012

I have the most wonderful reader in the world !

Kochani ! Wreszcie przyszedł tak wyczekiwany przeze mnie czas, kiedy do statystyki dojdzie jedno okienko. Meduzencja ma już ponad 10000 wyświetleń. Dziękuję Wam z całego serca ! Jesteście naprawdę, naprawdę świetni. 
Dzisiejszy outfit połączył ze sobą trzy klasyczne kolory: czerń, szarość i brąz. Postawiłam na woskowane rurki w połączeniu z grubym swetrem i wysokimi botkami. 
Spędziłam cudowny dzień w szkole. Nie pamiętam kiedy ostatni raz aż tak się śmiałam. Późniejsze wyjście na zdjęcia z Anią, Paulą i Klaudią było genialne. Gdy wracałam autobusem do domu to oglądałam zdjęcia i co chwilę się śmiałam sama do siebie ( tak, zdecydowanie jest to objaw choroby psychicznej ). 
Jutro zapowiada się bardzo fajnie i dość luźnie. Najprawdopodobniej nie pójdę do szkoły, bo mam tylko dwie lekcje i dwa wf'y. 
Być może później wstawię Wam jeszcze post ze zdjęciami z dziewczynami, a tymczasem uciekam na obiad, bo szczerze mówiąc zjadłabym konia z kopytami !












Na sobie mam:
botki Merg.pl
spodnie Orsay
sweterek Mohito
płaszczyk GAP
rękawiczki Butik
bransoletki Opia
łańcuszek
torebka no name

6 komentarzy:

  1. przez poprawę jakości zdjęć,
    coraz przyjemniej ogląda się Twojego bloga ;)

    buty są naprawdę świetne ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, właśnie o to mi chodziło. Dziękuję ! :*

      Usuń
  2. Świetnie Paulina! Super blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)