piątek, 9 listopada 2012

I'm looking for happines in small things.

Cześć ! Nie byłam dziś w szkole, bo nie bardzo opłacało mi się iść na akademię, dwa wf'y i matematykę. Poszwędałam się chwilę z Anią, która wierzcie mi NIE POTRAFI TŁUMACZYĆ DROGI. U niej lewo to to drugie lewo ( tak samo z prawo ) i za to właściwie obok. Na szczęście odnalazłyśmy się po pewnym czasie. 
Mój outfit łączy ze sobą modną butelkową zieleń z różnymi odcieniami brązu i granatowymi oficerkami. Uwielbiam taki styl !
Dzisiejszy dzień spędzę na sprzątaniu w szafie. Może znajdę jakieś ciuchy, które nie będą mi odpowiadały i wystawię je na sprzedaż. 
Ogólnie co do rzeczy, które są za małe lub po prostu mi nie pasują, znalazłam kiedyś komis ubrań używanych, w którym można oddać swoje rzeczy. Właścicielka je wymierza i za darmo można je tam zostawić na miesiąc. 50 % kwoty ze sprzedanego ubrania lub obuwia należy do nas. Pozbyłam się tym sposobem masę spodni, bluzek, swetrów i kurtek. 
Jakie macie plany na piątek ?









buty CCC
spodnie Bershka
bluzka ELLE
sweter Primark
torba no name
płaszcz River Island
bransoletka Katerina
zegarek ( prezent z Paryża )
łańcuszek 

12 komentarzy:

  1. śliczny plaszczyk i sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm ... mialam isc na spotkanie z kolega z 3 klasy sp, ale jednak plany sie pozmienialy i nie ide wiec jak co piatek - oaza . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Są gusta i guściki, ale wyrażając swoje zdanie nie musisz przeklinać. :)

      Usuń
    2. Dobrze kochanie :*

      Usuń
  4. czemu anastazja juz nie pisze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrezygnowała ona z prowadzenia bloga. :(
      http://meduzencja.blogspot.com/2012/11/unfortunately-farewell.html

      Usuń
  5. Plaszczyk jest strasznie wygnieciony... Wyglada to bardzo niechlujnie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem i z góry przepraszam, bo zdjęcie było robione chwilę przed oddaniem do czyszczenia. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)