poniedziałek, 26 listopada 2012

I'm your muse

Cześć. Mam strasznie zalatany dzień ! W szkole byłam tylko do 12.30, ale niedawno wróciłam do domu. Mama koniecznie chciała jechać ze mną na zakupy i szczerze powiem, baaardzo się opłacało. Do mojej szafy wpadła dziś cudowna, burgundowa marynarka z baskiną z Mohito, botki z Deichmanna i przyszła wreszcie paczka z moim niedawno zamówionym sweterkiem z Atmosphere z bloga znajomej. 
Lecę szybko, bo muszę ogarnąć jakkolwiek pokój przed przyjazdem Tomka, a przed tym muszę odwiedzić koleżankę mamy w celu podpisania papierów dotyczących konta w banku dla młodych. 
Trzymajcie się !











Na sobie mam:
botki CCC
spodnie - Topshop
kurtka - Orsay
torba - Reserved
sweterek - Orsay
t-shirt - Mc Gregor
łańcuszek
rękawiczki - no name

20 komentarzy:

  1. No a gdzie te nowości co wpadły do szafy.....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nierozpakowanych workach obok łóżka :)
      Pojawią się w następnym wpisie. ;)

      Usuń
  2. Śliczne buciki :)

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super,lubię takie zestawy.Rękawiczki i buty najlepsze :)))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bez kurtki radzę robić w pomieszczeniach bo znów się rozchorujesz, na pewno czytelnicy się nie obrażą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z tym mały problem, bo organizm taki, a nie inny ( choruję co jesień przez zimę i wiosnę od 3 roku życia ciągle ), zdjęcia w pomieszczeniach będą się pojawiać jak zrobi się chłodniej tyle, że będę musiała znaleźć odpowiednie miejsca, ale nad tym też już pracuję. :)

      Usuń
  5. Oj faktycznie zalatany dzień :) Ale mimo wszystko wyglądasz pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że reszta tygodnia minie spokojnie, ale właściwie z takimi plusami dnia dzisiejszego zniosłabym wszystko ! Dziękuję serdecznie ! :)

      Usuń
  6. Rękawiczki wpadły mi w oko :) fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupione grubo ponad 3 lata temu :) Dziękuję !

      Usuń
  7. Wygladasz przeslicznie, ladna z ciebie dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks, we followed back! :)

    http://fashion-framed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczaki, żeby mnie mama tak chętnie na zakupy zabierała... zawsze wydaje więcej jak jest ze mną i nie chce mnie zabierać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też zna ten problem, ale beze mnie się nie rusza, bo polega głównie na moim guście. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ładny zestaw, taki prosty, ale robi wrażenie. A marynarka jest CU-DO-WNA! Też taką chcę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję ! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)