środa, 21 listopada 2012

Liebster Award and a competition !

Jak wspomniałam zostałam po raz drugi już nominowana do Liebster Award. Tym razem przez: http://lamodenathalie.blogspot.com/ za co serdecznie jej dziękuję. 
Dla przypomnienia:
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymujemy od innego blogera,
jako uznanie za "dobrze wykonaną robotę".
Daje możliwość rozpowszechnienia blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,
gdyż takie właśnie blogi są wyróżnione.
Osoba prowadząca wyróżnionego bloga,
odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która bloga wyróżniła.
Następnie sama wyróżnia kilka blogów (informując je o wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Pytania, które otrzymałam:
  1. Minimalizm czy ekstrawagancja ?
  2. Jesteś wierzącą osobą ?
  3. Gdybyś wygrała bardzo dużą sumę pieniędzy co byś z nią zrobiła ?
  4. Twoja ulubiona marka kosmetyków ?
  5. Okulary korekcyjne czy soczewki ?
  6. Obcasy czy płaskie ?
  7. Masz ulubiony sport ?Jeśli tak jaki ?
  8. Masło czy margaryna ?
  9. Dlaczego założyłaś bloga ?
  10. Jak możesz określić swój styl?
  11. Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?

Odpowiedzi:
1. Myślę, że ekstrawagancja. Chyba właśnie to pociąga dzisiejsze społeczności.
2. Owszem, jestem wierzącą osobą.
3. Wakacje, inwestycje i zakuuuupy. Bardzo chciałabym przeznaczyć pewną część na schroniska dla psów lub dom dziecka. Zależy jaka kwota by to była.
4. Maxfactor. 
5. Soczewki.
6. Częściej chodzę w płaskich, ale zdecydowanie bardziej podobają mi się wysokie buty. 
7. Taniec przepełnia moje życie od początku do końca. 
8. Masło.
9. Przypływ natchnienia, brak starego pamiętnika w domu, nuda o 3 w nocy i zachcianka wygadania się. Tak się jakoś zebrało wszystko do kupy. 
10. Codzienny z nutą elegancji. Chyba. 
11. Sama nie wiem, brzuch ewentualnie włosy. 

Pytania dla nominowanych:
1. Widzisz małego, porzuconego kotka na środku chodnika. Co robisz ?
2. Masz na coś alergię ?
3. Ekstrawertyk czy introwertyk ?
4. Pozycja, w której najczęściej zasypiasz ?
5. Ognisty temperament czy cicha myszka ?
6. Masz jedną szansę być przez dobę kim tylko zechcesz. Kogo wybierzesz ?
7. Co najbardziej lubisz w swoim blogu ?
8. Kto Ci imponuje swoim podejściem do życia i dlaczego ?
9. Czy kiedykolwiek w swoim życiu zrobiłaś/eś coś, co miałaś/eś na sumieniu przez długi czas ?
10. Życiem rządzi vatum czy namiętności ?
11. Ulubione miejsce ?

Nominuję:
http://strawberrymery25.blogspot.com/
http://carmelcarolin.blogspot.com/
http://blue-kangarooo.blogspot.com

Zapraszam do zabawy, a ja serdecznie dziękuję za nominowanie mnie. ;-)

UWAGA KONKURS. 
Jeśli pod tym postem uzyskam kilka odpowiedzi dotyczących chęci wzięcia udziałów przez bloggerów to chętnie go zrobię. Nie chcę nagonki i pisania sztucznych postów na zupełnie nieznanych mi blogach. Jesteś zainteresowany ? Napisz o tym w komentarzu. 
Zasady:
1. Obserwować mój blog.
2. Napisać o tym konkursie w swojej notce ( może to być choćby jedno zdanie z podaniem adresu mojej strony ).
3. Powiadomienie mnie o wzięciu udziału pod jaką chcecie notką. 
4. Będę sprawdzała uważnie wszystkie spełnione warunki. 
5. Wybiorę dwa blogi, które najbardziej mi się spodobają i będę je promować u siebie przez miesiąc, co początkującym i nie tylko da możliwość zdobycia większej liczy obserwatorów, wejść, komentarzy i nie tylko. Ze zwycięzcami jestem również otwarta na inne rodzaje współpracy jak np. wspólne projekty. 
6. DO DZIEŁA ! 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)