środa, 28 listopada 2012

Marine and studs

Cześć. Dzisiejsze wydanie mnie będzie troszkę inne niż zwykle. Wygodne i cieplutki sweterki zamieniłam na modną i dopasowaną marynarkę w połączeniu z gładkim czarnym golfem, a płaskie buty na nowe botki z ćwiekami na wysokim obcasie. 
Zdjęcia wykonane były w mojej szkole. Kończę o godzinie 16 więc mam do wyboru zupełną ciemnię lub pomieszczenia, a wydaje mi się, że akurat I LO w Rzeszowie ma wielkie atuty w wyglądzie. 
Spodziewałam się, że dzisiejszy dzień będzie gorszy, ale wcale tak źle nie było. Przeżyłam dwa sprawdziany, jeszcze trochę ich mnie czeka, ale dam radę. 
Dostałam pewną propozycję na piątek więc być może na blogu pojawi się post, którego jeszcze nie było. Bądźcie czujni ! 










Na sobie mam:
botki Deichmann
spodnie Topshop
golf no name
marynarkę Mohito
torbę Reserved

42 komentarze:

  1. jak dla mnie fatalne połączenie tego okropnego golfa z tą piękną marynarką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną z podstawowych rzeczy, które zakłada się do eleganckich marynarek są golfy. :)
      http://kimkardashianx.blox.pl/resource/015492x613.jpg
      http://www.zeberka.pl/img_new/2012/10/anna-oberc-R1.jpg

      Usuń
    2. Zgadzam się, ale ten twój zdecydowanie nie pasuje do całości, było by o niebo lepiej gdybyś założyła do tej marynarki jakąś elegantszą bluzkę/koszulę :)

      Usuń
    3. Ten mój jest zwykły, czarny i gładki więc nie ma możliwości żeby nie pasował. Jeśli miałabym założyć coś innego to byłby to po prostu t-shirt.
      Ale dziękuję za wyrażenie opinii ! :)

      Usuń
    4. zgadzam się ten golf z marynarką to nie za fajne połączenie;)

      Usuń
  2. super marynarka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)
    u mnie konkurs - do wygrania buty ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. żakiet jest rewelacyjny, mega mi sie podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ta baskinka jest naprawdę niesamowita ! :)

      Usuń
  5. O, pierwszy outfit, który mi się podoba! Zamieniłabym te sweterki na coś takiego już na zawsze, bo Twoje poprzednie stylizacje są bez wyrazu i dziecinne. No i poćwicz pozowanie, bo jak na razie dziwnie Ci to wychodzi, tak nienaturalnie, a będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że akurat w tej stylizacje pozowanie inne wyjść nie mogło. Z 40 zdjęć tylko 10 jakościowo się nadawało. Sweterków nie porzucę, bo nie zmienię ot tak na raz całej mojej szafy - lubię je i są po prostu odzwierciedleniem tego w czym jest mi dobrze.
      Dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń
    2. Nie musisz od razu zmieniać całej szafy, ale mogłabyś stopniowo wprowadzać do niej bardziej eleganckie rzeczy, bo jak na razie ubierasz się raczej sportowo, z małymi wyjątkami, a tak jest Ci zdecydowanie lepiej! :)

      Usuń
    3. Nie uważam, że sweterki są sportowe. Wręcz przeciwnie. Stopniowo to robię, ale radykalnych zmian się nie spodziewaj, bo nie o to chodzi, najważniejsze żebym ja się czuła swobodnie i dobrze w tym w czym jestem. :)

      Usuń
  6. wyglądasz przepięknie, stylizacja cudowna, a ty bardzo piękna

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda, życzę więcej takich stylizacji! ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. fatalnie jest jak widze na ulicy u dziewczyn jak z takich butów wystają białe albo kolorowe skarpetki xD

    stylizacja jak najbardziej udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ! Fakt, nie wygląda to ładnie, a tym bardziej estetycznie. :)

      Usuń
  9. Genialny żakiet !:)
    i ogólnie świetny blog! Obserwuję i zapraszam do siebie! http://closethewindowandgetthefuckout.blogspot.com/
    Jak ci się spodoba to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście, że wpadnę. :)

      Usuń
  10. Buty piękne ale jak pisałaś nie są na ogromnym obcasie mają raptem 6 cm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie 10.7 cm w przybliżeniu 11 :) bez platformy, której nie posiadają. :)

      Usuń
  11. butybutybutybutybuty <3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna marynarka i buty, jednak uważam, że golf w ogóle nie pasuje do całości, dużo lepiej wyglądałby t-shirt, bluzka lub koszula... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pewien czas być może i to wypróbuję. Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)