wtorek, 20 listopada 2012

Meduzencja is active !

Cześć. Będę mieć dla Was później outfit, ale tymczasem chciałam Was powiadomić o zmianach, które zaszły wczoraj w nocy na blogu. Bowiem jestem już chyba wszędzie gdzie się da. Taki żarcik, ale faktycznie Meduzencja dołączyła wczoraj do kilku interesujących stron. 
Od dziś możecie mnie znaleźć na Lookbook.nu i Modnapolka.pl . Są to dwa portale, które zajmują się szeroko pojmowaną modą i blogerami. Tak więc pod linkami: 
http://lookbook.nu/meduzencja
http://modnapolka.pl/profile/meduzencja
możecie znaleźć nikogo innego jak mnie. Mam nadzieję, że pomoże to w wybiciu się na szerszą skalę, a też nie chcę się ograniczać, czy stawać w miejscu tylko ciągle chcę mieć dla Was nowe, lepsze zmiany. 
Co możecie jeszcze zauważyć ? PORZĄDEK. Mój ukochany chłopak wziął się wczoraj porządnie za tego bloga i pozmieniał, poprzestawiał, poukładał i jest ładnie. Teraz myślimy jeszcze nad bannerem głównym, ale ten mi się podoba. 
No to droczy Czytelnicy, nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam czytania ciekawszych postów i częstego odwiedzania mnie na lookbooku i modnej polce. 




2 komentarze:

  1. wydaje mi się że przesadzasz z tą swoją modą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu przysługuje swoje zdanie, ja nie poprzestanę w miejscu jak większość. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)