wtorek, 27 listopada 2012

My new acquisitions

Cześć. W dzisiejszym poście będziecie mogli zobaczyć moje nowe nabytki. Jak wspominałam w poprzednim, wczoraj wybrałam się z mamą na zakupy. Do mojej szafy wpadło kilka naprawdę ciekawych rzeczy. 
Chcę Wam jeszcze przypomnieć o FanPag'u Meduzencji na Facebooku: http://www.facebook.com/meduzencja
Codzienne aktualizacje, zdjęcia, powiadomienia i krótkie informacje. Lajkujcie !
Zaczynamy:



Sweterek Atmosphere zakupiony na fotoblogu znajomej. Jest śliczny i uroczy ! Ma głęboki granatowy kolor i po całości białe gwiazdki z koralików. Cudeńko. Zapłaciłam 30 zł z wliczoną przesyłką. 






Botki z ćwiekami z Deichmanna. Już dawno chciałam mieć wygodne buty, w których spokojnie i bez obaw będę mogła pójść do szkoły. Te są idealne. Wysokość obcasa to ok. 11 cm, są czarne, a na dodatek na pięcie mają cudowne nity. Zapłaciłam 99 zł.



Burgundowa marynarka z baskiną z Mohito. Akurat jej zdjęcia nie wyszły ładnie, bo kolor jest w rzeczywistości ciemniejszy i głębszy. Baskina znajduje się od złotych zamków, kończy się około trzy centymetry przed długością. Zamki się odsuwają. Jest najśliczniejszą jaką ostatnią widziałam. Dawno marzyłam o dobrej marynarce, ale nie mogłam spotkać swojego typu. Ta wpadła mi w oko od razu. Są jeszcze czarne, ale uwaga. Burgundowa - 99 zł, czarna - 199 zł. 

Słyszeliście, że w Rossmannie wszystkie kosmetyki do makijażu ( pudry, podkłady, fluidy, tusze, eyelinery, cienie do powiek, pomadki, błyszczyki, lakiery do paznokci i wiele, wiele, wiele więcej ) są przecenione 40 % ? Naprawdę się opłaca, bo bez względu na firmę, kosmetyk i cenę przecenione jest wszystko. 

26 komentarzy:

  1. Świetny blog ♥ obserwuję
    Sweterek cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję i pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. buty! nie wspomne już o marynarce ! <3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wyglądają jeszcze lepiej ! :)

      Usuń
  3. Śliczny masz ten sweterek :) Zapraszam na moje pierwsze rozdanie http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/2012/11/konkurs-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy są fantastyczne - uwielbiam marynarki z Mohito , chyba skuszę się na tą bordową , tym bardziej że cena kusi : ))) . Co myślisz o wspólnej obserwacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne jakościowo, a też krój i ogółem całość jest rewelacyjna. Cena jest niebywale niska, ja polecam ! :)
      Oczywiście :)

      Usuń
  5. hej ;) i co jest 40% przeceny w rossmanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem akcja skończyła się dziś. :(

      Usuń
  6. kurcze to szkoda ..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się załapałam godzinę przed zamknięciem ! Na pewno jeszcze coś takiego będzie, powiadomię Was. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)