niedziela, 11 listopada 2012

My new prey

Nie mam dla Was niestety outfitu, ale chciałam nadrobić to notką o moich dwóch nowych nabytkach. Jutro będę mieć dla Was na stop procent jakąś stylizację, ale dziś zbyt dużo nauki, a też brak fotografa spowodował, że musiałam sobie to podarować. 
Coś bym zjadła. Najlepiej słodkiego. Znając życie za chwilkę będę stała z mikserem i robiła moje pyszne muffinki. Też tak czasem macie ? 
No to jazda. W ciągu tego tygodnia do mojej szafy wpadły dwie przecudowne rzeczy: 

1. Spodnie MOTO TOPSHOP, Grey supersoft skinny leigh jeans. Spodnie są cudowne, świetnie przylegają, mają bardzo przyjemny materiał i są szyte dokładnie na mnie. Mam je od kilku dni, a już czuję, że będą jedną z moich ulubionych par. Jak wiadomo spodnie z tej firmy mają swoją cenę ( konkretnie nie najniższą ), ale za taki model można się zabić. Serio. 
2. Płaszcz River Island. Niestety nie znalazłam go na stronie internetowej, ale jest cudowny. Jasno brązowy z czarnymi przeszyciami i podwójnym rzędem guzików, rozkloszowany ku dołowi, długości za pośladki. Cieplutki i bardzo miły. Jest to model, który pokazuje elegancję, styl i klasę w jednym. Zakładając choćby zwykłe dżinsy do tego będziemy wyglądać wytwornie. Mój osobisty hit. 

W jakie modele spodni i płaszczy zainwestowaliście na ten sezon ? 

Edytowany post, bo przed sekundą dostałam cudowne zdjęcie z wczorajszej 18stki :
hahahahhahaa. 

Dobranoc !


14 komentarzy:

  1. Spodnie nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał, marka i dopasowanie cudowne ! Trzeba to zobaczyć na żywo żeby poczuć tą magię. :)

      Usuń
  2. MOJE SPODNIE <3

    Tuśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo Tusia !
      Masz takie ?! Są genialne !

      Usuń
  3. Uwielbiam ciebie i Tomka razem :)
    Diana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękujemy, bardzo nam miło. :)

      Usuń
  4. Spodnie super ;) a ile kosztowały tak mniej więcej xd ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam je w prezencie, ale mam głupią manię sprawdzania cen w sklepach internetowych i tam można je znaleźć za 38 $. :)
      Dziękuję !

      Usuń
  5. mam identyczny płaszczyk tylko ciemniejszy kolor i uwielbiam w nim chodzic :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)