środa, 7 listopada 2012

Photo shoot

Cześć. Nie udało mi się zrobić zdjęć dzisiejszego outfitu. Między innymi, dlatego że mój fotograf uciekł do domu dwie godziny wcześniej, drugiego nie mogłam znaleźć, a później było już na tyle ciemno, że właściwie wcale się nie opłacało. 
Za to jutro kończę godzinę wcześniej, czyli o 12.30 więc na pewno coś specjalnego dla Was przygotuję. Nie pociesza mnie ten fakt aż tak, bo pobudkę będę mieć już o 5.00, ponieważ zaczynam pierwszą lekcję o 7.10. Nienawidzę takiej pory wstawania, bo właściwie jest to dla mnie środek nocy ! 
Mam dla Was dziś sesję zdjęciową Ani, którą wykonała Paulina Buż. Nie jest to ta sama co ostatnio. Te zdjęcia są świetne, jeszcze lepsze niż ostatnio. 
Mój chłopak złamał sobie małego palca u lewej ręki. Do ostatniej chwili nie chciało mi się w to wierzyć, ale niestety to prawda. 
Uciekam uczyć się z j.angielskiego, EDB i historii. 
Trzymajcie się !













4 komentarze:

  1. Co to za wstawianie mego imienia i nazwiska i zdjęć przez Mua robionych bez Mej zgody ?
    I jeszcze publikowanie Mego sweterka! <3
    To KATEGORYCZNE xd
    Ja Ci dam Ty meduzo Ty ! ^^ <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)