poniedziałek, 12 listopada 2012

The prince is a frog !

Cześć. ;-)
Nawiązując do tytułu dzisiejszego posta, to nie, mój książę nie jest na całe szczęście żabą, ale zdjęcia z tej notki będą w towarzystwie bardzo uroczej ropuchy. ( Szukajcie ! )
Nienawidzę żab. Doprawdy obrzydzają mnie, uciekam, piszczę i płaczę. Nie wiem, dlaczego tak mam, ale jest tak od dzieciństwa i już. Tak samo mam z jabłkami. Robi mi się nie dobrze na sam zapach albo widok, ale z przetworzonymi tak nie mam więc ryż czy szarlotki mogę spokojnie jeść. 
Dziękuję serdecznie Ani, że specjalnie na moje życzenie tłukła się dwoma autobusami żeby zrobić mi zdjęcia. Jesteś najlepsza ! 
Mój dzisiejszy outfit łączy klasyczny płaszczyk i dżinsy ze sweterkiem, który kupiłam dwa sezony temu w angielskim sklepie Internacionale. Ogólnie dzisiaj tak po angielsku ! 
Poniedziałek minął mi bardzo miło. Dostałam 4 za kartkówkę z niemieckiego z czego kompletnie się nie uczyłam i właściwie niewiele umiałam, ale jak widać szczęście mi sprzyjało. Profesor z historii wziął mnie również od sprawdzianu ustnego ( tak, nie piszemy sprawdzianów, odpowiadamy ) i cieszę się, że za lanie wody, które tak bardzo uwielbiam dostałam wymarzone 4. 









Na sobie mam:
buty CCC
spodnie Topshop
sweterek Internacionale
płaszcz River Island
torba no name
rękawiczki BHS
łańcuszek

Tak, jesteś taka fajna, ładna, piękna i w ogóle..

Planuję zakup nowej torby. Zależy mi na tym żeby mieściłam A4, była solidna, a przy tym modna. Najlepiej czarna ewentualnie brązowa. Widzieliście gdzie może takie ? Do 200 zł. Dajcie znać ! :-)
Trzymajcie się !

8 komentarzy:

  1. Taaak jestem TAKA CUDOWNA, haha ;*

    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały masz ten płaszczyk ;d mnie na szczęście nie zapytał
    rozbraja mnie to zdjęcie Ani ;d haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Też nie chciałam żeby mnie zapytał, ale dobrze się stało, jestem zadowolona z tej 4. Oj Jolu, mam dużo, dużo więcej zdjęć Ani, które przyprawiłyby Cię co najmniej o śmiech ze łzami w oczach. :D

      Usuń
  3. Popracuj nad minami -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie w tym poście, masz zdecydowanie rację ! Tylu ludzi ciągle obok nas przechodziło, mi było zimno, deszcz padał i z 40 zdjęć na bloga nadawało się 9 ! Zdecydowanie "lubię to". :D

      Usuń
  4. Zimno Ci było? Foch! :( dzisiaj sie nie widzimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, nie widzimy się Skarbie jak zwykle w środy. Kocham Cię :*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)