wtorek, 20 listopada 2012

Self-timer ? If I have to..

Dzisiejsze zdjęcia powaliły nawet mnie. Uwierzcie, siedzę, patrzę i kwiczę do monitora. Tak to jest z samowyzwalaczami, ale jeśli trzeba to cóż poradzić ? 
Jestem zachwycona spodniami, które mam na sobie. Są niesamowite. Zwykle nie lubiłam granatowych rurek, po prostu, ale te okropnie mi się podobają. Wyciągnęłam też z szafy dawno przeze mnie nie noszony sweterek z Primarku, który kupiłam na tamtych wakacjach w Anglii. 
Muszę się koniecznie pouczyć z geografii i religii ( tak z religii, ponieważ jutro mam sprawdzian. Nie przeczytałaś/eś źle, sprawdzian. ). Dobrze, że te dwa dni było mi dane zostać w domu, przynajmniej jutro już środa, a później koniec tygodnia. 
Za niecały miesiąc mój tata przyjeżdża na święta z czego się bardzo, bardzo cieszę. Tak a propos, nie chciałby mnie i moich przyjaciół ktoś przyjąć na sylwestra ? Wiem, że jeszcze sporo czasu, ale zupełnie nie chce nam się nic organizować więc pozostaje szukanie cudownych zaproszeń. ;-)










Na sobie mam:
buty Merg.pl
spodnie Pull&Bear
sweter Primark
łańcuszek 

12 komentarzy:

  1. Moje zdanie: twoje stylizacje są ciągle podobne, rzeczy praktycznie się nie różnią, masz nudny styl ubierania się, mimo że kupujesz nowe ciuszki, to nie robi to żadnej różnicy, nie eksperymentujesz, jesteś zbyt poprawna, przez co nudna i nieciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnych sytuacjach ciężko eksperymentować, ale dziękuję za opinię ! :)

      Usuń
  2. Tak wlasnie pisza osoby, ktore wchodza raz na miesiac na jej bloga. Moim zdaniem ubierasz sie fajnie, tak jak ci pasuje i slicznie. Super, ze jestes na lb i mp. Dzialaj dalej !

    OdpowiedzUsuń
  3. Spadaj wchdzę tu praktycznie codziennie! mimo tych nudów

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie;) Ile dałaś za sweterek ? I czy było to dawno?;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek zakupiony w Primarku za bodajże 5 funtów - ok. 25 zł na tamtych wakacjach. :)

      Usuń
  5. Jak dla mnie twoje stylizację są w porządku. Po co eksperymentować jeśli już wiesz w czym ci dobrze? ;D Nie przejmuj się złymi opiniami ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sweterek :)
    Otagowałam Cię do zabawy Liebster blog :) Pytania znajdują się na moim blogu :)
    Zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)