sobota, 3 listopada 2012

Silent Hill:Apokalipsa


           

    
           tytuł:   Silent Hill:Apokalipsa
gatunek:
produkcja:
    Francja,Kanada,USA
premiera:2 listopada 2012 (Polska)
25 października 2012(świat)
reżyseria:Michael J. Bassett
scenariusz:
  • Michael J. Bassett

    Filmweb pisze:
    Heather Mason przez całe życie ucieka przed niebezpiecznymi siłami, których nie może wytłumaczyć. W dniu swoich osiemnastych urodzin nawiedzona kolejnymi koszmarami i zniknięciem ojca, odkrywa że nie jest osobą, za którą się dotychczas uważała. To odkrycie wprowadza ją w głąb świata pełnego demonów. Jeżeli ich nie przezwycięży, utknie w Silent Hill na zawsze. 


    Moja ocena:
    W piątek wybrałam się na ten film ze starymi przyjaciółmi,dlatego film podobał mi się bardziej niż był tego wart. Niestety nie oglądałam pierwszej części,więc trudno mi ocenić,czy jest to dobra kontynuacja,czy też nie. Jednak film,jako film był według mnie dobrze zrobiony i nie mogę nic mu zarzucić. Na pewno jest idealny dla osób,które mają słabe nerwy i boją się naprawdę wszystkiego,jednak dla tych,którzy są miłośnikami horrorów i widzieli już prawie wszystko,może wydawać się nieco nudny.
    Mimo wszystko -polecam!
























  • Anastazja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)