sobota, 24 listopada 2012

Summer paradise


Cześć. Nie mam dla Was outfitu, bo dzisiejszy dzień w pełni spędziłam na gotowaniu, sprzątaniu, a za chwilę może coś upiekę. Lubię czasem dawać z siebie aż tyle, bo wydaje mi się, że jest to lepsze niż nie robienie niczego. 
Wykonując te wszystkie czynności myślałam o wielu, wielu rzeczach. W głowie siedziały mi tegoroczne wakacje. Ci, którzy mnie znają albo śledzą bloga od dawna wiedzą, że byłam w kilku cudownych miejscach między innymi na Chorwacji i w Wenecji. Postanowiłam dzisiejszy wpis ( którego początkowo miało nie być ) poświęcić zdjęciom z tego wyjazdu. Oglądając je nie mogę uwierzyć, że naprawdę tam byłam i przeżyłam tak genialne chwile. Na pewno kiedyś tam powrócę, na pewno.























32 komentarze:

  1. Wenecja mm ale piękne zdjęcia. Bardzo ładną masz sukienkę :-) buzi

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia*.*
    zazdroszczę Ci takich wakacji!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjecia! Masz racje, lepiej robic za duzo, niz nic ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Wiadomo, że nie zawsze się to sprawdza, ale przynajmniej czasem niech to będzie odskocznia od słodkiego leniuchowania. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. piękne zdjęcia ♥
    Kochana zapraszam Cię na konkurs na moim blogu ♥ Do zgarnięcia kupon na zakup nowych bucików :)
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/11/competition-with-mergpl.html

    Sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia:)
    Chciałabym kiedyś pojechać do Wenecji;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wenecja jest przepiękna, ma tak niesamowity klimat i atmosferę, mmm. :)

      Usuń
  6. Super!
    też byłam w Chorwacji, ale to parę lat temu, w tym roku miałam jechać do Wenecji, ale wylądowałam w Tunezji - polecam. :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja jest świetna ! Oj koniecznie chciałabym zwiedzić Tunezję, słyszałam już tyle dobrego. Nie odpuszczaj Wenecji, jest piękna :)

      Usuń

  7. Congratulations for your blog, really well done, i will follow you.if you should become my supporter on my italian blog, I'll wait ..
    http://ragazzocomune.blogspot.it/
    http://scrivimidamore.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much, of course I'll visit your blog.
      Have a nice day. :)

      Usuń
  8. Mam pytanko, skąd sukieneczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też w tym roku byłam w Chorwacji i uważam ,że tak cudownego morza nie ma nigdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest prześlicznie, gorąco i to morze. Aż w taką pogodę chce się tam być. :)

      Usuń
  10. Genialne foty♥
    Wenecja ,bardzo chciałabym tam wrócić♥

    Obserwuje i zapraszam do mnie : D
    http://fashionholicdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zachwycająca. :)
      Dziękuję i wpadnę !

      Usuń
  11. Świetny blog . Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale przepiekne zdjecia!!!!!!! obserwuje i zapraszam www.mafashima.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great photos! Visit my blog and follow if you like, I'll follow yours back just let me know in a comment! :)

    http://fashion-framed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne foty, aż robi się cieplutko,m a to miłe w takie dni jakie obecnie panują:) Za tydzień ma już być zima, buu.

    Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam i również obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda, prawda :)
      Dziękuję, pozdrawiam !

      Usuń
  15. bardzo miło się patrzy na takie ciepłe krajobrazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie jeśli ma się świadomość, że się tam było i po jakimś czasie ciężko w to uwierzyć. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)