sobota, 10 listopada 2012

Thursday's dumbest situations

Cześć ! Nosi mnie od rana, mam taki bardzo miły humorek. Posprzątałam z całkiem niezłym zapałem cały dom, teraz zrobię jeszcze obiadek i idę się zbierać na 18stkę Grzesia. 
Jutro będę mieć dla Was zdjęcia stylizacji, ale podpowiem Wam, że w outficie znajdą się m.in. spodnie z Topshopu, bluzka z Mohito i płaszczyk z River Island. Zobaczymy jaki będzie efekt. 
Za jakąś godzinkę będę leciała się ogarniać, włosy, prysznic, makijaż itp.itd. Tymczasem czekam na Skypi'e od godziny na mojego tatę, który jak zwykle robi coś i nie wie nawet, że jego jedyna i ukochana córka dobija się wręcz pięściami do niego ! 
Dziś mam dla Was zdjęcia z czwartkowej sesji z dziewczynami. Celowo nie wybrałam tych ładniejszych, bo chcę Wam pokazać jak wyglądamy, gdy mamy odpały. Nie, nie usunę tych zdjęć, nie, nie zamienię na żadne inne, tak, możecie się obrażać ! Też Was kocham !
Trzymajcie się !


















8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)