czwartek, 29 listopada 2012

True colors

Cześć. Jestem mile zaskoczona lakierem z Miss Sport Lasting Color 470, który udało mi się kupić na wczorajszych promocjach w Rossmannie za jedyne 3.90 zł. Kolor jest intensywny, wystarczą dwie warty, nie ściera się, nie odpryskuje, szybko schnie, a wybór jest genialny. Ja zdecydowałam się na butelkową zieleń, bo już dawno poszukiwałam takiego. 
Mimo zaledwie niecałych sześciu godzin snu jestem wypoczęta. Jak co czwartek udałam się na poranny angielski, ale za to wcześnie skończyłam, bo już o 13 wyszłam ze szkoły. 
Jutro nareszcie wolny dzień. Szykuje się ciekawe spotkanie z redaktorem Gubernatem i karateczką Martą Niewczas. Dobrze, że szkoły o takiej profilach ( medialnych ) organizują tego typu spotkania, szkolenia i tym podobne. 
Dzisiejsza stylizacja łączy klasyczną czerń i biel z głęboką butelkową zielenią. Lubię tego typu kolorystyczne połączenia. 
Trzymajcie się !













Na sobie mam:
botki Deichmann
spodnie Bershka
bluzka New Look
kurtka Internacionale
bransoletka Allegro
torba Reserved
łańcuszek

24 komentarze:

  1. Wszystko bardzo ładnie, jedynie zmieniłabym tę bluzkę, jakoś nie pasuje :) Kolor biały - oczywiście, ale ona jest jakoś zbyt sportowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak piszesz "konstruktywną krytykę" to nie pisz potem "chamskie" bo niesamowicie nieładnie to wygląda niby klasa medialna, a nie umie się konsekwentnie wysławiać mogłaś napisać:niestosowne, niekulturalne a nie już swoich czytelników od chamów wyzywasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsekwentnie ? Komentarz dotyczący wysyłanych wiadomości nie jest pisany według wzoru. Wyzywam czytelników ? Absolutnie. Widzę, że kłania się porządne czytanie ze zrozumieniem.
      I tak na marginesie: chamski jest słowem, które widnieje w Słowniku Języka Polskiego. ► chamski
      źle wychowany, prostacki, ordynarny
      Niesamowicie urzekł mnie ten komentarz, bo nawet w domu można kogoś czegoś nauczyć !
      Pozdrawiam, uczennica I LO w Rzeszowie, klasy medialnej. :*

      Usuń
    2. hehe ,ale żałosny komentarz napisał jakiś anonimek bez mózgu :d

      Usuń
    3. Dlaczego niby bez mózgu?Przynajmniej ktoś zwrócił na to uwagę,bo po co chwali się,że jest na profilu medialnym i jest wielką humanistką,skoro nie potrafi konsekwentnie i poprawnie napisać jednego zdania:D?

      Usuń
    4. Nie wiem dlaczego przyczepiłaś się tak do tego jej profilu medialnego ? A tak po za tym słońce zwracasz jej uwagę i piszesz przy tym ,że obraża czytelników od chamów.. Ja tam nie zauważyłam,żeby kogoś obraziła -,-. Naucz się czytać ze zrozumieniem , a później zwracaj komuś uwagę :)

      Usuń
    5. Nie chwalę się profilem medialnym, a tym bardziej, że jestem humanistką, bo tytułu takiego przed imieniem niestety jeszcze nie mam, ale najwidoczniej Ty też nią nie jesteś, bo zdanie nie może być konsekwentne. Konsekwentne może być co najwyżej zachowanie lub postawa człowieka.
      Zakończmy temat słowa "chamski", bo nie rozumiem o co się rozchodzi skoro widnieje ono w najważniejszym dla nas słowniku czyli SJP.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    6. Pozdrawiam anonimka, który nie zapoznał się z podstawowymi terminami występującymi z naszym wspanialym języku polskim. Na dodatek jest na tyle inteligentny by nieinteligentnie zwracać komuś uwagę na błąd, który tak naprawdę nie istnieje. Brawa dla tej osoby! <3

      Usuń
    7. Myślę, że tzw. hejty będą zawsze. Jak nie "uwagi życzliwych" do zdjęć to do postów, notek reklam, a kiedy repertuar się skończy to będą czepiać się właściwie tego.. czego nie ma. :)

      Usuń
  3. Ty sie lepiej naucz czytac napisalem "nie umie sie konsekwentnie wysławiać" i wedlug ciebie to nie jest zachowanie lub postawa. Pozdrawiam panne przemondrzala, ktora pozjadala wszystkie rozumy i nie potradfi przyjac krytyki z dystansem tylko wszystko neguje i czepia sie słówek/ wyrazen wyrwanych z kontekstu. Twoje wymadrzanie nie zrobilo na mnie wrazenia. "Życzliwy" bo ty juz doskonale wiesz jakim typem czlowieka jestem choc nawet mnie nie znasz. Tyle w tym temacie, mam nadzieje ze skloni cie to do pomyslenia nad soba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "nie potrafi konsekwentnie i poprawnie napisać jednego zdania". Najwyraźniej Ty pozjadałeś wszystkie rozumy pisząc " przemONdrzała". Jedyne co ja zauważam to czepianie się wszystkiego i negowanie każdego mojego działania. Jeśli blog Ci się nie podoba, drażni Cię, irytuje to po prostu nie wchodź, a przynajmniej nie komentuj. Skoro już musisz to sprawdzaj słówka w słownikach, bo błąd taki jak ten powyżej razi w oczy, że aż boli.
      Mam nadzieję, że Ciebie to z kolei nauczy pokory i pewnego dystansu do aktywności ludzi, którzy robią więcej niż hejtują wszystko co się im nawinie pod nos.
      Ahoj ! :)

      Usuń
  4. świetna stylizacja:)
    też na tych przecenach kupiłam ten lakier ale jakoś nie miałam okazji użyć;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :) Kurtka boska. Zapraszam do mnie, co prawda dopiero zaczynam, ale jeśli masz ochotę wpadnij :) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)