wtorek, 18 grudnia 2012

Boyfriend sweater

Hej. Czujecie, że już nie długo święta ? Będziemy się obżerać do woli, a w okresie poświątecznym katować się morderczymi dietami z powodu kilogramów, które przybyły niczym torpeda. 
Jeszcze tylko dwa dni nauki, sprawdzianów, odpowiedzi, kartkówek i nerwów, a później błogi spokój na calutkie dwa tygodnie. Nie mogę się doczekać. 
Spędzacie wigilię w gronie najbliższej rodziny czy może przy stole zasiada wraz z Wami 30 innych osób ? U mnie w tym roku obecna będzie tylko kilka osób, bo reszta wyjeżdża do drugich stron.
Kobietki drogie stroje już wybrane ? Na co stawiacie w swoich świątecznych stylizacjach ? Pochwalcie się, może zaczerpnę z czegoś inspirację. 

Dzisiejsze zdjęcie robione były w moim liceum. Wybrałam do stylizacji kolor granatowy, niedawno dostałam sweterek w stylu boyfriend od Marks&Spencer, a pod spód ubrałam koszulkę polo zapiętą pod szyję. 









Na sobie mam:
botki CCC
spodnie Pull&Bear
sweter Marks&Spencer
torbę Reserved
łańcuszek

16 komentarzy:

  1. świetny set:) bardzo w moim guście:* może poobserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw. Genialna bluza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz, świetny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie mam w swojej szafie sweterka w paski, ale Ty prezentujesz się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kupno podobnego, bo jest uniwersalny. Dziękuję ! :)

      Usuń
  5. Macie pięknie przystrojoną szkołę. Ja też nie mogę się doczekać wolnego w pracy - 2 tygodnie! ;)
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sama w sobie piękna, a z ozdobami świątecznymi wygląda jeszcze lepiej :) Udanego urlopu !
      pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny sweterek, uwielbiam pasy:)

    Dołączyłam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na jakim jesteś profilu? ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)