piątek, 21 grudnia 2012

Burgundy

Cześć wszystkim. Jestem po bardzo przyjemnym dniu. Na początku uroczystości szkolne, później wigilia klasowa, a teraz gra w karty z chłopakiem i moimi rodzicami. Szczerze, chyba nigdzie nie ma tyle zawiści i śmiechu co tu. 
Mam małą relację z dzisiejszego dnia, ale póki co dziś dostaniecie zdjęcia outfitu. Założyłam nową marynarkę z H&M, którą dopadłam na wyprzedażach -50%. Do niej założyłam burgundową tunikę z New Looka, którą jednak wsadziłam do spodni.
Teraz sobie leżymy, odpoczywamy i cieszymy wolnym kochani ! 











Na sobie mam:
botki CCC
spodnie Topshop
bluzkę New Look
marynarkę H&M
płaszcz no name
czapkę New Yorker
komin Mohito
rękawice H&M
torbę Reserved
łańcuszek

16 komentarzy:

  1. ładna stylizacja, zwłaszcza płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buciki :)

    Zapraszam na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html Do wygrania 25 voucherów na okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub zerówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super płaszczyk i marynarka po pierwsze kolor,po drugie ciekawe krój :))
    zapraszam do mnie
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw , buty są genialne! <3

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie ; ))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)