wtorek, 25 grudnia 2012

Christmas Eve-Supper

Cześć kochani. Jak mijają Wam święta ? Mój żołądek pęka z przejedzenia. Wczorajsza wigilia była świetna. Dużo pyszności, znaleziony przeze mnie pieniążek w pierogu ( macie taką tradycję ? kto znalazł w tym roku ? ), piękna choinka, prezenty i pasterka. Ten jakże cudowny buch alkoholowy w kościele, tak zdecydowanie to jest to. Pękaliśmy wczoraj z moim tatą ze śmiechu, dosłownie. 
Co dostaliście pod choinkę ? Macie taki zwyczaj w domu ? Zrobię o tym osobny wpis, ale na poczekaniu mogę Wam powiedzieć, że od rodziców piękny sweter z Reserved z ćwiekami, a od Tomka również sweterek z Reserved ( jakaś zmowa ?! ) tyle, że czarny i z ćwieków napis LOVE, a do tego kalendarz z Audrey Hepburn.
Na kolację wigilijną ubrałam małą czarną z burgundowym żakietem i czarnym paskiem. Do tego wysokie buty z ćwiekami. 














Na sobie mam:
botki Deichmann
rajstopy Gatta
sukienka MK One
marynarka H&M
pasek Orsay

10 komentarzy:

  1. super sukienka !!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      pozdrawiam świątecznie :)

      Usuń
  2. buch alkoholowy?
    w sensie że co:D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że postawni mężczyźni zaczynają śpiewać kolędy, a wokół Ciebie rozchodzi się zapach alkoholu, a później stężenie nie pozwala Ci oddychać :D

      Usuń
  3. świetny zestaw!


    Jaki kalendarz dostałaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !
      Z Audrey *.* Cały poświęcony jej. Zdjęcia, cytaty, wypowiedzi innych. :D

      Usuń
  4. Mi jakoś ten zestaw nie przypadł do gustu. Ale i tak cie lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko żeby przez stylizacje przestać kogoś lubić. Ale dziękuję, miło mi :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)