poniedziałek, 10 grudnia 2012

Everybody's got a dark side

Dzisiejszy tytuł w pełni nawiązuje do jednej z piosenek Kelly Clarkson. Nie doszukujcie się tu żadnego drugiego czy setnego dna, bo go nie ma, po prostu jest to piękny i prawdziwy utwór.
Jak w poprzednim wpisie mogliście zobaczyć moje nowe nabytki, tak w tym to jak prezentują się one na mnie. Wczoraj na zakupach miałam wielkie szczęście. Co prawda czapkę kupiłam po normalnej cenie czyli 22.90 zł, ale i tak jest to prawie nic. Za komin, który początkowo kosztował 49.90 zł zapłaciłam jedyne 35 zł, a sweterek z 79.90 zł na 59 zł. Tak to jest jak się ma pozakładane wszędzie wszelkiego rodzaju karty stałego klienta, a my z moją mamą na tyle się wycwaniłyśmy, że wiemy jak dostać zniżki, bony czy inne cudeńka. :-)
Miałam na kilku lekcjach spotkanie z ludźmi bardzo związanymi z Unią Europejską. Wybaczcie mi, ale nie bardzo mam ochotę biec po notatki żeby napisać nazwiska i funkcje. Przynajmniej przepadły mi dwie lekcje. Ogólnie złapałam dziś -5 z odpowiedzi z niemieckiego i 3 ze sprawdzianu z WOK'u więc jestem z siebie baaardzo dumna. 
Nie rozpisuję się więcej, oglądajcie zdjęcia !














Na sobie mam:
botki CCC
spodnie Topshop
sweter Orsay
rękawice H&M
komin Mohito
czapkę New Yorker
torbę Reserved

21 komentarzy:

  1. Ile dałaś za ten sweter? Jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem już, w poprzedniej notce przecież było ;)

      Usuń
  2. Własnie uświadomiłam sobie, że nie mam kompletu czapka + szalik, albo czapka + rękawiczki tego samego koloru. :D Chyba pora wybrać się na zakupy. :) Bardzo fajnie wyglądasz, uśmiechaj się więcej, bo bardzo ładnie Ci z uśmiechniętą buzią! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tego powodu wybrałam się na zakupy ! Udanych łowów :)
      Dziękuję i pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Świetne łowy, bardzo do twarzy Ci w sweterku :)


    Dodałam Cię do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kelly <3
    Śliczny sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek jest cudny musze wybrac sie do orsaya

    zapraszam do konkursu do wygrania BIŻUTERIA
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest uroczy, przez ten Swój delikatny różowy kolorek :)

    A czarne dodatki nadają mu charakteru :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinny istnieć jakieś kursy pt "Jak kupować, żeby nie odchudzić portfela", mogłabyś dawać wykłady ;D Sweterek masz śliczny. :) Obserwuję i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha. Dziękuję bardzo, myślę, że po roku intensywnych zakupów każdemu wpadnie kilka ciekawych pomysłów jak zachować odepowiednią grubość portfela. :)
      Odwiedzę !

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)