piątek, 7 grudnia 2012

Fiddler on the roof !

Cześć. Mamy weekend, mamy wolne dni, mamy odpoczynek i mamy wizję przyszłego tygodnia. Niestety. Teraz muszę czerpać z tego ile się da, przeżyć do Świąt ( już tylko 2 tygodnie ! ) i wtedy wypocznę na całego. 
Dzisiejsze zdjęcia były robione w zupełnie innym miejscu niż zwykle. Nawiązuje do tego po części tytuł posta. Dach nowej Galerii Rzeszów, a właściwie jej parkingu. Zdążyłam jeszcze zjeść przepyszną zapiekankę i szybko uciekłam do domu, jeśli ogarnę pewne sprawy dziś to jutro będę sobie cudownie leniuchować. 
Mam świetny plan na dzisiejszy wieczór, jeśli uda mi się zrobić zdjęcia to na pewno trafią na bloga, mam nadzieję, że tak. 
Dzisiejszy outfit przedstawia burgundowy sweterek, który już kiedyś widzieliście w połączeniu ze zwykłym t-shirtem i tym razem klasycznymi spodniami. Nie widać tego na zdjęciach, ale są one pięknie woskowane. I oczywiście nowe nauszniki, bo jak mogłoby ich zabraknąć.
Na co stawiacie tej zimy ? Czapki czy nauszniki ? Ja chyba i na to, i na to !




I believe I can fly..





arrr !






Szkoda, że dalej spodnie ograniczały podniesienie nogi wyżej.

Na sobie mam:
botki CCC
spodnie Orsay
t-shirt Mc Gregor
kardigan no name
torba  Reserved
rękawiczki no name
płaszcz River Island
szal BHS
nauszniki Orsay

Dołączajcie do FanPage'a Meduzencji na Facebooku:

28 komentarzy:

  1. witaj. ciekawy blog. obserwuję.
    zapraszam do mnie na nowy cykl o urodzie!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju jaka ty jesteś śliczna *_*
    Fajne zdjęcia i blog ;D
    + zapraszam do mnie ;D http://rysunkiemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie !
      Odwiedzę. :)

      Usuń
  3. jestes przeurocza- piekny sweterek :) obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Oczywiście, że obserwujemy :*

      Usuń
    2. zrobione:) hehehe dzięki za fajny komentarz:)

      Usuń
    3. Super ! Nie ma sprawy :)

      Usuń
  4. płaszczyk boski, super set!!! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Oczywiście ! :)

      Usuń
  5. Super blog, dajesz takiej super pozytywnej energi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. już nie mogę doczekać się świąt:)
    świetny sweterek,chcę kupić sobie podobny ale niestety nigdzie nie mogę takiego znależć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najszybciej nadeszły ! :)
      Jest piękny, ale kupiłam go w jakimś małym sklepiku, nawet nie pamiętam nazwy. Myślę, że może właśnie w takich gdzieś się na niego natkniesz. :)

      Usuń
  7. Ja też już odliczam dni i tygodnie do świąt, faktycznie jeszcze tylko dwa tygodnie. :) Mam nadzieję, że śnieg się utrzyma, bo wtedy będzie magicznie! Bardzo fajne zdjęcia, ostatnio też robiłam podobne na parkingu, na dachu Galerii Krakowskiej. :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam to ma być ! :)
      Szkoda, że nie mogłam wyjść wyżej.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. fajnie wyglądasz, bardzo pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia, płaszczyk bomba ;p

    u mnie rozdanie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)