sobota, 15 grudnia 2012

Long incitements

Cześć. Dzisiejsze zdjęcia miały być zrobione wczoraj, ale przez te dwie ostatnie doby jestem tak przytłoczona, że jedyne co mi się chce to spać. Specjalnie dla Was zebrałam się dziś dosyć szybko i zrobiłam sesję, którą miałam w zamyśle już jakiś czas. Tak Tomku, szybko się zebrałam, bo 40 minut nie jest tragedią. Namówiłam mojego chłopaka nie tylko do zrobienia mi tych zdjęć, ale też popatrzenia jak wygląda mój poranek, a dokładniej codzienny makijaż. Po pół godzinie prawie usnął w wannie bez wody w ciuchach. Faceci. 
Pierwszy raz próbowałam robić dziś kucyka w stylu lat 50. Całe włosy należy natapirować i zebrać go w okolicach karku. Do tego dobrałam jasny cień i cieniutkie, długie kreski co spowodowało optyczne powiększenie oka.
Oglądajcie pracę moją i Tomka, a tymczasem ja idę się kąpać i oglądać jakiś film. 
Trzymajcie się.
Na to zdjęcie popatrzcie z lekkim przymrużeniem oka. W końcu jaki właściciel taki pies. ;-)















20 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor sweterka :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny sweterek!
    A ty jesteś prześliczna ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania piękny naszyjnik ;)
    Warto spróbować :D
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kucyk fajne wygląda z tyłu. Już wiem jak jutro się uczeszę. :) Zima to taki okres, który najchętniej byśmy przespali-jednak już niedługo święta, rozchmurz się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie napadło istne szaleństwo na tego kucyka ! Mam świadomość tego nadchodzącego okresu i strasznie się cieszę :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Wyglądasz pieknie jak zawsze ale proszę uśmiechnij się ;) Zdolny fotograf z tego twojego Tomka ;)
    Buziaki twoja Studentka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie na Twoje życzenie Słońce :) Wiem, wiem, ale jeszcze jego trzeba uświadomić w tym !
      buziaki :*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)