poniedziałek, 3 grudnia 2012

Navy blue winter !

Cześć. Dwudniowa przerwa na blogu pozwoliła skupić mi się na kilku naglących się sprawach. Dziś rano powitała nas przepiękna zima ! Jest biało, śnieżnie i ślicznie. Mimo, że nie lubię mrozu czy ogólnie zimna to akurat jakoś się ucieszyłam na taką pogodę. 
Dzisiejszy outfit jest w granacie. Tak się złożyło, że ubrałam nowy sweterek z Atmosphere zakupiony na pewnym fotoblogu do spodni woskowanych i botków tego samego koloru.
Spędziłam dziś bardzo fajny dzień w towarzystwie Ani i Kornela, który zerwał się z kilku lekcji specjalnie żeby się z nami zobaczyć. 
Teraz priorytetem jest znalezienie miejsca na imprezę sylwestrową. Goni nas czas, bo zaledwie został miesiąc, ale skoro są osoby i chęci to musi się udać. Macie już plany na ten dzień/noc ? :) 










Na sobie mam:
botki CCC
spodnie Pull&Bear
sweterek Atmosphere
rękawice Cropp
czapa H&M

26 komentarzy:

  1. nienawidzę zimy :( ale Twoje rękawiczki są przesłodkie ;)) masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, oczywiście odwiedzę. :)

      Usuń
  2. Ten sweterek jest śliczny. Strasznie kojarzy mi się ze świętami *.*
    U mnie śniegu tyle, co kot napłakał. :< Niestety.
    A sylwestra to chyba spędzę u koleżanki. Takie są przynajmniej wstępne plany. :)

    P.S. Rzeczywiście śliczne rękawiczki *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi się spodobał ! Udanych planów życzę. :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Twoje rękawiczki *_____*

    Fajny outfit :D

    Nie było Ci zimno w samym sweterku ;> ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !
      Kilka minut, nawet nie poczułam :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne te śnieżne zdjęcia :) Lubię takie wesołe rękawiczki ;)
    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, sweterek jest boski! :)
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs- do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ! :)
      Na pewno odwiedzę.

      Usuń
  6. TO wszystko przez Cieeeebieeeeee
    Dlatego Ania chce sesje xd


    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie foty cieszę się że niedługo święta.
    Ciekawy blog będe zaglądac + obserwuję
    http://loveit626.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję najdroższa i zapraszam do siebie :*<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Słońce, oczywiście, że odwiedzę ! :*

      Usuń
  9. fajna stylizacja, bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aa super! mam identyczne rękawiczki :))


    zapraszam do siebie. Może zaobserwujesz, jeśli się spodoba: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;);*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)