środa, 12 grudnia 2012

New acquisitions in the form of sweaters

Cześć. Dziś nie outfit, bo nie miałam okazji, ale nareszcie przyszły wyczekiwane sweterki. Są śliczne, mają cudowny mięciutki materiał, a prezentują się niebiańsko. Zrobiłam dla Was kilka zdjęć, a pod koniec notki pokażę co jeszcze licytuję !
Ostatnio nie tylko te "zwykłe" zakupy lubię. Coraz częściej nabywam ubrania przez internet. Ogólnie wszyscy wokół stwierdzili, że jestem opętaną zakupoholiczką, ale jak dobrze wiemy: dobry nałóg nie jest zły, a co !
Jutro wybieram się na debatę polityczną do II LO w Rzeszowie więc przepadają mi wszystkie lekcje. Będę mieć dla Was stylizację być może z nowym nabytkiem ? Kto wie.
Planuję zmienić pytanie ankiety. Macie jakieś propozycje ? Jakie pytanie chętnie byście zobaczyli i kliknęli odpowiedź ? Czekam na Wasze pomysły. 

Zapraszam wszystkich na Fanpage Meduzencji na FB: http://www.facebook.com/meduzencja . Tam codzienne aktualizacje, linki do postów i nie tylko. :)





















Licytuję:

Dla mamy:





18 komentarzy:

  1. super sweterki :) fajna mama, skoro lubi takie butki ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sweterki *.*
    I popieram przedmówczynię "fajna mama, skoro lubi takie butki" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !
      Oj fajna, fajna, a takie buty to wręcz uwielbia. :)

      Usuń
  3. boskie sweterki!!!!! Gratuluję zakupów :) A a propos zakopocholizmu to też to mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy sweterek i spódniczka są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne sweterki:)

    zapraszam do mnie na KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I like the heart sweater! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne sweterki.

    dodaję do obserwowanych i zapraszam

    uniquevisionofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Niestety nie wylicytowałam, bo 10 sekund przed końcem aukcji ktoś przebił mnie o złotówkę. :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)