poniedziałek, 10 grudnia 2012

New acquisitions

Cześć. Dziś mam dla Was przygotowane dwa posty. Pierwszy z nich czyli moje nowe nabytki, bowiem byłam wczoraj z moją mamą i chłopakiem na zakupach i troszkę rzeczy wpadło do mojej szafy. Są to rękawiczki, komin, czapka i sweterek. Wszystko Wam za chwilkę opiszę. Ogólnie dzisiejsza "normalna" notka z outfitem i opisem pojawi się za chwilę, a teraz popatrzcie co udało mi się wczoraj upolować. :)


Czapka z pomponem
New Yorker
22.90 zł

Rękawice z metalową kokardką
H&M
22.90 zł


Komin
Mohito
49.90 zł

Sweterek z drobnymi cekinami o kolorze pudrowego różu
Orsay
79.90 zł


4 komentarze:

  1. ciepłe rzeczy teraz to podstawa! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie w ostatnich kilku dniach można się o tym nieźle przekonać, np. na jakimś spacerze ! :))

      Usuń
  2. Rękawiczki,które ma większość osób w klasie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)