poniedziałek, 17 grudnia 2012

New acquisitions

Cześć. Przepraszam za chwilową nieobecność na blogu, ale zbierałam materiały. :)
W ostatnich dniach czekało na mnie kilka ciekawych niespodzianek w postaci prezentów. Kto ich nie kocha, hmm ? Na mnie spadają dość często, a już szczególnie w okresie mikołajek, świąt, sylwestra itp.
Na wczorajszych zakupach z moją mamą znalazłam świetny żakiet z H&M. Był przeceniony 50 % więc zamiast 150 zł zapłaciłam 75 zł. Niestety zdjęcie wyszło okropnej jakości, ale za kilka dni będziecie mogli zobaczyć go w jakiejś stylizacji. Jego kolor jest czarny, ale ma przeszycia burgundowe co tworzy ciekawą całość. 

Zakupiłam wreszcie donata do moich włosów. Większość pewnie wie do czego to służy, a dla tych, którzy nie orientują się, to jest to gąbeczka, która wypełnia kok.
Dziś w Rossmannie zobaczyłam świetną promocję. Moje ulubione lakiery z Miss Sporty są za jedyne 4,95 zł więc standardowo jaki kolor wybrałam ? Burgundowy..
W Empiku dostępne są termoizolacyjne kubki z gumową nakrywką, ale ich cena wynosi około 30 zł. Ja znalazłam wydanie niby świąteczne, które właściwie takie nie jest i zapłaciłam z bonem -20 % jedyne 12 zł.
Wczoraj mój tata przyjechał na święta do Polski. Dostałam prześliczny perfum Britney Spears "Believe" ( kocham, kocham, kocham !!!!! ) i tunikę z New Looka o kolorze.. burgundu. :)
Spokojnie nie mam świra na punkcie tego koloru, a większość rzeczy wpadła niespodziewanie. :)

Miłego dnia. 
tunika
New Look
8 funtów - 40 zł

marynarka
H&M
75 zł

donat - wypełniacz do koka
H&M
9.90 zł

lakier do paznokci
Miss Sporty
4.95 zł



perfum
Britney Spears Believe
25 funtów - 130 zł


kubek termoizolacyjny
Empik
15.90 zł

12 komentarzy:

  1. perfumy super pachną :) a kubek mega!!!!! Chyba tez mój mikołaj do empiku podskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stały się jednymi z moich ulubionych :) Poluj na taki jak ten to uda się jeszcze zaoszczędzić ponad 15 zł więc.. będzie na dwa kubki ! :):)

      Usuń
  2. Kubek fajny :)))
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez kupilam danata w piatek:-) uwielbiam;-) a kubek widzialam z pieskiem( pinczerkiem jak moj) ale sie powstrzymalam. Pozdrawiam. Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się nauczyć robić tego koka, bo kiedyś wychodził mi rewelacyjny, a teraz szkoda gadać. :)
      Pozdrawiam !

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)