piątek, 28 grudnia 2012

New acquisitions

Cześć. Spędziłam wczoraj genialny dzień. Byłam na zakupach, później z rodzicami, chłopakiem i jego rodzicami na łyżwach, a skończyliśmy na kawie u Tomka. Nie miałam zupełnie czasu na zrobienie zdjęć mojego outfitu, ale już jakiś czas nie miałam dla Was zestawienia nowości i dziś to nadrabiam, bo troszkę tych rzeczy się nazbierało !


Koszula butelkowa zieleń ( nie widać na zdjęciu koloru )
Mohito
49.90 zł


Rurki niebieskie ( inny kolor niż w rzeczywistości )
Orsay
50 zł


czarny sweter oversize z ćwiekami love
Reserved
ceny nie znam, bo prezent :)



trójkolorowy asymetryczny sweterek
Orsay
60 zł


Różowy sweter z ćwiekami
Reserved
89 zł




Kanarkowa sukienka
Mohito
89 zł




granatowy płaszcz
Dunnes
90 zł


pierścionek
Orsay
10 zł


sweter oversize marynarski
Marks&Spencer
ceny nie znam, prezent :)


kalendarz z Audrey Hepburn
Empik
ceny nie znam, prezent :)

20 komentarzy:

  1. sukienka i koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka trochę jak z szafy babci.
    Coraz dziwniejsza ta moda młodzieżowa jest..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tu się nie zgodzę ! Sukienka jest genialna. Bardzo ładnie podkreśla kształty, a kolor dodatkowo plusuje. Zobacz jak wygląda na stronie mohito, tam troszkę lepsza jakość. Zdecydowanie na mnie wygląda świetnie. Gdyby moja babcia miała taką to uważałabym ją za supermodną kobietę :)
      http://mohito.pl/#/produkt/jesien/sukienki/51

      Usuń
  3. Mam taki sam kalendarz ;p


    Rzeczy świetne. Ten sweter z napisem "love" najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd twoi rodzice biorą na to wszystko pieniądze ?!
    super rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę się zagłębiać, skoro uważają, że mają możliwość i chęć zapewnić mi takie rzeczy to się cieszę. :)
      Dziękuję !

      Usuń
  5. Wybacz, ale kompletnie nie nadajesz się na osobę prowadzącą bloga. Twoje ubrania najbardziej pasowałyby na dziecko 10-letnie, brak jakiegokolwiek wyczucia stylu...Dorośnij. Podam Ci przykład, blog Kasi Tusk. Myślisz, że założyłaby to, co kupujesz? Jeśli tak, to z pewnością byłaby to minimalna część rzeczy. Serio, nie nadajesz się, powinnaś to porzucić. I nie mówię tego po chamsku, tylko daję Ci dobrą radę, bo wydajesz się być miłą osóbką, która tylko się ośmiesza,gdyż uważa siebie za osobę godną uwagi, modną..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moda to pojęcie względne. Pokazuje to co MI się podoba, to co JA lubię i to co chcę przekazać. Dorośnij ? Jeśli będę chciała, okej, na razie nie widzę potrzeby jakichkolwiek zmian w moim zachowaniu. Lubię bloga Kasi Tusk, ale ja wielu jej rzeczy też bym nie założyła. To się nazywa GUST. Każdy ma inny. Mi podobają się takie rzeczy, jej inne, a z pewnością Tobie jeszcze inne. Jeśli bym się ośmieszała to moich wpisów nie komentowałoby kilkadziesiąt osób, nie miałabym prawie 100 obserwatorów, a statystyka byłaby z pewnością mniejsza niż prawie pół tysiąca dziennie. Jeśli chcesz jakkolwiek wpłynąć na moje decyzje, nie wysilaj się, bloga nie przestanę prowadzić. Lubię to i dobrze mi z tym. Ty masz wybór, oglądać nie musisz. :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ten trójkolorowy sweter genialny<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz! Bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten kalendarz, przynajmniej taki się wydaje?!
    Chciałabym sobie kupić jakiś na ten rok i zastanawiam się nad takim jak dostałaś. Polecasz?
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam. Ma piękną okładkę, a środek jest estetycznie i dokładnie rozmieszczony. :)
      pozdrawiam !

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)