sobota, 29 grudnia 2012

Shine bright like a diamond

Cześć. Właśnie wróciłam z zakupów z moim chłopakiem. Dziś wyjątkowo nie rozglądaliśmy się za rzeczami dla mnie, ale dla niego. Potrzebował koszuli na sylwestra. Pierwsze zakupiliśmy jedną w cenie 89.90 zł w Reserved, ale później zobaczyliśmy świetne koszule w Carry. Zabierajcie kobitki swoich facetów, bo warto. Koszula 100 % bawełny w kolorze m.in. burgundu i granatu ( takie kupił Tomek ) za 49 zł.
A ja do mojej kanarkowej sukienki postanowiłam zafarbować szamponem koloryzującym włosy na ciemny brąz. Zdjęcia na pewno do Was trafią. 




















Na sobie mam:
botki CCC
spodnie Orsay
pasek Orsay
koszula Mohito
płaszcz Dunnes
torba no name
pierścionek Orsay
łańcuszek

16 komentarzy:

  1. świetna kurteczka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce z tyłu kurtka na dole ma takie zszycie, to jest zszycie fabryczne, które po zakupie należy rozpruć :) tak tylko mówię, mogłaś nie zauważyć. Wiesz o co mi chodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj faktycznie, wcześniej nie zwróciłam na to uwagi, ale trzymam właśnie płaszczyk w ręku i jest to ! Sokole oko żeby na zdjęciu to wypatrzeć. Dziękuję bardzo ! :)

      Usuń
  3. No tak, koszule to ja polecam z Carry. Mój tata zawsze stamtąd dostaje takie prezenty :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Na czarno klasycznie. Fajny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak całkowicie na czarno. Dzięki :))

      Usuń
  5. Świetnie wygląda ten wisiorek połączony z koszulą! Bardzo ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaj strój na sylwestra fajnie by bylo jak bys zrobila post z postanowieniami o ile takie masz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja sylwestrowa pojawi się, ale najprawdopodobniej w Nowy Rok, a postanowienia.. hm dziękuję za podsunięcie dobrego pomysłu. :)

      Usuń
  7. Pięknie <3

    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://streetofjellies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)