czwartek, 13 grudnia 2012

Winter heart

Hej. Miałam dziś bardzo fajny dzień. W sumie to jeszcze się nie skończył, ale do tej pory było dobrze. Nie miałam lekcji, bo zwolniona byłam na debatę polityczną ( teoretycznie, bo praktycznie było to kilkugodzinne spanie/rozmowy/siedzenie na korytarzu ) w innym liceum. W biegu na ostatnią lekcję poszliśmy połową klasy do McDonalda i, w biegu też zrobiłam zdjęcia dla Was.
Dzisiejszy outfit na celu ma głównie pokazanie nowego sweterka w połączeniu z granatem w postaci spodni.
Na jutro muszę się tylko nauczyć na podstawy przedsiębiorczości, a później błogie leniuchowanie. Zapewne coś ugotuję. Ostatnio właśnie to jest dla mnie okazją do relaksu, traktuję to jako moje małe hobby, które sprawia mi ogromną radość. 

Uciekam więc, a wy trzymajcie się ciepło ! 





A może by tak.. pójść po jeszcze jednego ?!





Patrzcie jaką mam publiczność :3



Na sobie mam:
botki CCC
spodnie Pull&Bear
torbę David Jones
sweter fess
komin Mohito
rękawice H&M
czapkę New Yorker
kożuch Orsay

35 komentarzy:

  1. świetne zestawienie !:)
    Podobają mi się Twoje rękawiczki :))
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrane ciuchyy.
    Ale urody to ja ci zazdroszczę :)

    Obserwuje i licze na to samo.
    http://pamietnikollu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. :)
      Na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz ;)
    cudowny kożuszek ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie jesteśmy na TAK! genialny zestaw :-) pozdrawiamy i obserwujemy, http://inspiredeux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna kurtka:)
    Pozdrawiam:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny kożuszek ale sweterek jeszcze lepszy :) może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka pilotka jest fajna :-) pasuje ci buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! Stylizacja bardzo w moim stylu torebka i ramoneska na + :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 20 lat i jestem na 2 roku, ale ten blog uwielbiam!!! Wiecej!!!!;-) milego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei uwielbiam takie komentarze, bo kiedy jest mi ciężko to wiem po co to robię. :) Dziękuję bardzo !
      Miłego weekendu :)

      Usuń
  10. świetny zestaw! Bardzo ładnie Ci w tym sweterku. No i przedostatnie zdjęcie jest prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały kożuszek i torebka, aż sama się zastanawiam dlaczego w mojej szafie do tej pory nie ma żadnego kożucha;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kożuchy są świetne pod wieloma względami: są ciepłe, ładnie wyglądają i żadna zima im nie straszna. Wiele ciekawych modeli można teraz znaleźć w sklepach. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)