środa, 2 stycznia 2013

Approach number two

Cześć. Miałam dla Was przygotowaną sesję ze szkoły, ale niestety zdjęcia nie wyszły więc pozostał mi mój dom. Na szybko zrobiłam dla Was kilka ujęć.
Na sobie mam nowy sweter z Reserved. Jest o tyle ciekawy, że między różową włóczką przeplatają się błyszczące nitki, na dekolcie są duże ćwieki, a część rękawa jest jakby odwrócona. Do zestawu dołożyłam wysokie koturny z Merg.pl ( banner sklepu w lewej kolumnie ! ).
Jak minął Wam pierwszy dzień po błogim leniuchowaniu ? Ja wprost nie mogę dojść do siebie. Poranne wstawanie, długie godziny na zajęciach i późne powroty. Tak strasznie chcę zaszyć się pod kołdrę na calutki dzień. Na szczęście jeszcze tylko 27 dni bez weekendów szkoły i zaczynam ferie. 















Na sobie mam:
botki Merg.pl
spodnie Topshop
sweter Reserved
łańcuszek

30 komentarzy:

  1. Jaki ty teraz masz kolor włosów? Przyglądam się na zdjęciach ale dokładnie nie widać. Zdaje się że to już pozostałości po szamponetce ale jeśli jestem w błędzie to mnie z niego wyprowadź.
    Czekam na odpowiedź.
    ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponetka, ale nie pozostałość. Koloryzowałam w sobotę, kolor ciemny brąz, ale powoli staje się normalnym brązem. :)

      Usuń
  2. buty nieco zbyt ciężkie na połączenie ich z tym sweterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek sam w sobie jest ciężki. Mimo jasnego koloru ma gruby splot i duże ćwieki. :)

      Usuń
  3. Ale jesteś śliczna!<3 Super sweterek;)
    Buziaki i wszystkiego dobrego w nowym roku!:*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślęzaczku odliczamy dni do ferii , hehe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek zdecydownie mi sie spodobał najbardziej, jest swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wygladasz,piekny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty i sweterek! :)

    Obserwuję i z pewnością będę wpadać częsciej!
    Zapraszam do obserwacji :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo, na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  8. the shoes are great...
    www.theprincessgown.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit! Love the shoes!

    fashion-framed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zapomnialas o nas?:) wpisy poprosze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIGDY ! O takich ludziach się nie zapomina :)
      Troszkę chorowałam i nie było okazji, ale za 10 minut będzie wpis. :)

      Usuń
  11. Ten zestaw podoba mi sie najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  12. Your style is very unique compared to other people I have read stuff from.
    Many thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just
    book mark this blog.

    Look at my web-site watch dogs pc

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)