niedziela, 27 stycznia 2013

For a minute there I lose my senses

Cześć. Dziś czeka mnie nauka na jutrzejszą kartkówkę z WOK'u. Nie brzmi to strasznie, ale uwierzcie kilkadziesiąt stron na pamięć nie zachęca.
Wpadłam ostatnio w wir zakupów przez internet. Na początku nie lubiłam tego, ciężko stwierdzić czy rozmiar jest dobry i tak naprawdę rzecz widzimy i dotykamy dopiero po zakupie, ale ceny i ogólnie atmosfera sprzyja takiemu kupowaniu.
Do tej stylizacji założyłam szeroką bluzkę z NEXT, oczywiście kupioną na allegro, a do niej burgundowe rurki z Camaieu.
I oczywiście Lusia, która jest zawsze tam gdzie nie powinna i robi to co nie trzeba. :)















Na sobie mam:
botki CCC
spodnie Camaieu
bluzkę NEXT

SPRZEDAJĘ SWOJE UBRANIA -> TU
FANPAGE MEDUZENCJI -> TU

12 komentarzy:

  1. Ja głównie kupuję przez internet, choć czasami w okresie wyprzedaży coś uda się ciekawe upolować w Galerii :)
    Świetna bluzka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio coraz bardziej się do tego przekonuję. Dziękuję i pozdrawiam ! :)

      Usuń
  2. Hej. Zostałaś nominowana do Liebster Award, czyli za dobrze wykonaną pracę. Hmm, o co w tym chodzi? Wejdź do mnie i przeczytaj o tym notkę <3

    http://choocolatelove.blogspot.com/
    Obserwuję i Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odwiedzę i postaram odpowiedzieć na pytania. :)

      Usuń
  3. Świetne spodnie :D
    Zapraszam na nowego posta :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. psiak <3

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)