sobota, 26 stycznia 2013

I forget about the consequences

Cześć. Jest sobotnie popołudnie, a ja dodaję post na bloga. Dziwne, co ? Już dawno nie miałam kilku postów na zaś, a tu proszę.
Cudownie patrzeć za okno i zachwycać się śniegiem, gorzej już z wyjściem na zewnątrz. Na samą myśl, że za niedługo będę musiała wziąć psa na spacer cała się trzęsę.
Kiedyś zdecydowanie bardziej byłam aktywna. Spacery, wyjścia, spotkania na weekendzie. Teraz, kiedy jestem w liceum, cały tydzień tak mnie męczy, że jedyne o czym marzę w sobotę to przeleżeć ją czytając książkę. Jak dobrze, że jeszcze dwa tygodnie i ferie.
Dzisiejsza stylizacja łączy ze sobą kilka obecnych trendów. Zakolanówki z cienkimi rajstopami, wybielane spodenki ( własnoręczny handmade -> TU ) i bluzeczkę z okrągłym kołnierzykiem.














Na sobie mam:
śniegowce F&F
zakolanówki no name
rajstopy no name
spodenki no name + handmade
koszulka New Look
łańcuszek
Wyprzedaż mojej szafy -> TU
Fanpage Meduzencji -> TU 

20 komentarzy:

  1. Bluzeczka jest świetna ! :D


    Zapraszam do mnie, na bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, że założyłaś śniegowce do tego stroju, bardzo oryginalnie :D

    Miłego sobotniego odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, udanego weekendu ! :)

      Usuń
  3. urocza bluzeczka !

    http://uniquevisionofbeauty.blogspot.com/2013/01/43-blue-valentine.html

    OdpowiedzUsuń
  4. juz nie mogę sie doczekać kiedy założe szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne nóżki koleżanka ma i zakolanówki też wogóle figura bardzo ładna :) :***

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, prześlicznie wygladasz, figura doskonała;)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i pozdrawiam ! :)

      Usuń
  7. świetna bluzka, ale całość niezbyt mi do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się podoba. ;)
    lubię takie mieszanie :)
    zapraszam do siebie ;)
    nbyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)